برنامه ­ریزی سازمان بنادر برای استانداردسازی ورزش آمادگی جسمانی آتش ­نشانان بنادر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، عبداله جعفری در این باره اظهار کرد: با برنامه ریزی صورت گرفته برای استفاده از کارشناسان آتش نشانی بنادر به عنوان ارزیاب آمادگی جسمانی آتش نشانان بنادر، برگزاری دوره آموزشی مربیگری ورزشی آتش نشانی، در سرفصل های آموزشی این مدیریت در سال جاری قرار گرفت.

جعفری افزود : با همکاری اداره کل توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان(اداره آموزش) طرح آموزشی مذکور در دو مرحله تئوری و عملی دردست برگزاری است.

به گفته مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست سازمان بنادر، بخش تئوری به صورت آنلاین و با همکاری فدراسیون ورزش های همگانی برای تعداد 60  نفر از کارشناسان آتش نشانی در تاریخ های 25،24،23 و 27 آبان ماه  برگزار شد و پس از برگزاری آزمون، تعدا 35 نفر از آتش نشانان که موفق به قبولی در مرحله نخست شده بودند، برای مرحله عملی دوره برگزیده شدند.

مدیر ایمنی، بهداشت و محیط زیست (HSE) سازمان بنادر و دریانوردی خاطرنشان کرد: پس از برگزاری این دوره آموزشی فراگیران با آخرین شیوه های تمرینی و ورزشی جهت ارتقای سطح امادگی جسمانی تخصصی برای آتش نشانان آشنا شدند .

جعفری ابراز امیدواری کرد: فصل جدید اجرای برنامه های ورزشی و تمرینات استاندارد مطابق با استانداردهای بین المللی ، منجر به حفظ و ارتقای آمادگی جسمانی تمامی آتش نشانان بنادر و ارتقای ضریب ایمنی بنادر شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

لایحه ساماندهی تجارت مرزی‎؛ چوب حراج بر لنجداری

ش آذر 25 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ترابران، مصوبه جدید کالای همراه ملوان که به ته‌لنجی بین لنج‌داران مشهور است، با اعمال محدودیت در اقلام وارداتی و همچنین میزان واردات کالاها، معضلات جدیدی برای ساحل‌نشینان و ملوانان ایجاد کرده است. عباس حلافی، لنجدار بندر لنگه در توصیف وضعیتی که […]

همچنین بخوانید: