دستاوردهای نیروی دریایی ارتش، مبتنی بر شناسایی تهدیدات روز است

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرگزاری مهر، «امیر دریادار دوم عباس فاضلی‌نیا» معاون فنی نیروی دریایی ارتش در حاشیه مراسم رونمایی و الحاق دستاوردهای نیروی دریایی ارتش که صبح امروز (یکشنبه) در منطقه سوم نبوت این نیرو برگزار شد، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز این افتخار را داشتیم که با حضور فرمانده کل ارتش از هفت دستاورد جدید در حوزه دفاعی رونمایی کنیم.

امیر دریادار دوم فاضلی‌نیا ادامه داد: این دستاوردها شامل سامانه موشکی راهبردی طلاییه، سامانه موشکی برد متوسط نصیر، انواع سامانه‌های پهپادی در حوزه شناسایی اطلاعاتی و انهدامی بود.

معاون فنی نیروی دریایی ارتش افزود: امروز یکی دیگر از دستاوردها، الحاق دو فرودند بالگرد به نیروی دریایی ارتش بود که به ویژگی‌های جنگالی و فناوری‌های اطلاعاتی تجهیز شده بودند.

وی تصریح کرد: نمونه دیگری از تلاش‌های همکاران من در نیروی دریایی ارتش ساخت یدک‌کش پشتیبانی سیروان است که امروز به سازمان رزم منطقه سوم نبوت الحاق شد.

امیر دریادار دوم فاضلی‌نیا در پایان گفت: مراکز علمی و پژوهشی وزارت دفاع و پشتیبانی با همکاری کارکنان نیروی دریایی ارتش توانستند متناسب با تهدیدات روز به دستاوردهای فناوری‌محور دست پیدا کنند و بازدارندگی ویژه‌ای بر اساس تهدیدات موجود داشته باشند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

انتصاب رییس سازمان شیلات به عنوان دبیر ستاد توسعه دریامحور در بخش کشاورزی

ی دی 3 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه در حکمی از سوی محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی، “سیدحسین حسینی” معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران به عنوان “دبیر ستاد توسعه دریامحور در بخش کشاورزی” منصوب شد. به گزارش مارین نیوز، این انتصاب پیرو ابلاغیه سیاست‌ های کلی توسعه دریامحور و تاکید ریاست جمهور […]

همچنین بخوانید: