افزایش ۷۸ درصدی تخلیه و بارگیری و رشد ۲۸۵ درصدی صادرات کالا در بنادر مازندران طی ۹ ماهه سال جاری

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، سعید کیا کجوری با تشریح عملکرد بنادر تابعه این اداره کل در سال جاری اظهار کرد : در این مدت میزان صادرات کالا از بنادر نوشهر و فریدونکنار بیش از ۷۹ هزار و ۳۳۹ تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد ۲۸۵  درصدی برخوردار بوده است .

وی افزود: در بخش ورود کشتی های تجاری به بنادر نوشهر و فریدونکنار نیز عملکرد اداره کل در ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه قبلی ۶۴ درصد رشد داشته است.

 کیا کجوری با اشاره به رونق چشمگیر فعالیت های تجاری در بندر فریدونکنار در سال ۱۴۰۲ خاطرنشان کرد: عملکرد بندر فریدونکنار از آغاز سال جاری تا کنون نسبت به مدت مشابه قبلی در بخش تخلیه و بارگیری کالا ۱۴۷ درصد و در بخش صادرات نیز ۱۰۰ درصد رشد داشته است.

گفتنی است محصولات کشاورزی، مواد معدنی، مواد غذایی و لوازم خانگی از مهم ترین کالاهای صادراتی به کشورهای همسایه و غلات،کاغذ و مقوا،چوب و تخته از عمده ترین کالاهای وارداتی به این بنادر در سال جاری بوده است.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جزئیات حمله به کشتی «ام‌اس سی یونایتد» در دریای سرخ

چ دی 6 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقهتهران – ایرنا – یک منبع نظامی یمن جزئیات حمله به کشتی «ام‌اس سی یونایتد» توسط نیروی دریایی یمن در دریای سرخ بود را فاش کرد. منبع

همچنین بخوانید: