طرح گردشگری دریایی بنادر بوشهر تدوین شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مصطفی حاجی­رضایی گفت: در تدوین طرح تسهیل سفرهای دریایی ویژه نوروز ۱۴۰۳، تعیین محدوده و مسیرهای تردد شناورهای هدف طرح، برگزاری نشست فنی تیم های عملیاتی و فعالان طرح، بازرسی و بازدید به منظور اطمینان از ایمنی محدوده و شناورهای طرح و صدور مجوز فعالیت و گواهینامه فنی و ایمنی معتبر برای شناورهای طرح به طور ویژه مورد توجه قرار گرفته است.

وی افزود: هشت ایستگاه مخابراتی، شش پایگاه جستجو و نجات با استقرار شش فروند شناور جستجو و نجات (پنج فروند قایق ناجی و یک فروند قایق سار) از جمله ظرفیت های اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در حوزه گردشگری دریایی قلمداد می شود.

حاجی رضایی یادآور شد: پایگاه‌های جست و جو و نجات دریایی استان بوشهر در بنادر بوشهر، عسلویه، دیر، عامری، خارگ و دیلم استقرار دارند.

وی افزود: همچنین به منظور تسریع در اطلاع‌رسانی و پیشگیری از هرگونه تاخیر در پاسخ گویی به اضطرارهای دریایی، سامانه تلفنی ۱۵۵۰ بدون نیاز به پیش‌ شماره در دسترس گردشگران قرار دارد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت گامی اساسی و مؤثر در راستای جهاد تبیین – ایزوایکو

ی دی 10 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه بیش از  200 نفر دانشجویان دانشگاه تهران در اولین پنج شنبه زمستان 1402  میهمان ایزوایکو بودند و در قالب اردوهای راهیان پیشرفت از توانمندی‌ها، ظرفیت‌ها، دست‌آوردها و گروههای مختلف این مجتمع عظیم صنعتی بازدید کردند. به گزارش ارتباطات و امور بین الملل مجتمع کشتی سازی و […]

همچنین بخوانید: