آمیختگی علم و بصیرت سبب عزتمندی و ماندگاری می شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس محمدحسنی صبح سه شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری دریادار شهید مسعود انشایی با گرامیداشت یاد و خاطر سردار شهید سلیمانی و تبریک ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، یاد علامه مصباح یزدی را گرامی داشت.

وی با تقدیر از برپایی جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری در دانشگاه دریایی نوشهر، این پویش را تاریخی و ماندگاری دانست و گفت: این جشنواره‌ها می‌تواند چهره‌های بصیرتی ارتش را ملی و ماندگار کند.

وی با بیان اینکه اجرای جشنواره برنامه فرهنگی و قرآنی نشانه آمیختگی هنر متعهد اسلامی در دانشگاه‌ها است، با تقدیر از مقام بی بدیل مادر اظهار کرد: مقام مادر والا و قابل ستایش است.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی خواستار توجه به قرآن کریم شد و گفت: راه رسیدن به عزت ارتباط تنگاتنگ، انس با قرآن وعمل به آن است.

حجت الاسلام صنعت پور تصریح کرد: آینده افتخار آمیز، عزتمندانه از آن کسی است که علم، ایمان و بصیرت را با هنر آمیخته کند. گفت: هنر عامل ماندگاری هر کار ماندگاری است و هرچیزی که باهنر آمیخته شود، نمی‌توان برای آن تاریخ مصرف پیدا کرد.

وی باعنوان اینکه آینده از آن ارتش جمهوری اسلامی ایران و دانشجویان متدین و باسواد است، گفت: این راه و روش باید با قدرت ادامه یابد.

در این جشنواره از نفرات برگزیده تقدیر شد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مشکل ورود کشتی‌ های ایرانی به بنادر روسیه برطرف شد

س دی 12 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مقام مسئول سازمان بنادر و دریانوردی با بیان این که باید رویه های گمرکی در بندر انزلی تسریع شود، گفت: مشکل ورود کشتی های ایرانی به بنادر روسه برطرف شد. منبع

همچنین بخوانید: