ترانشیپ کانتینر از مبدا چابهار به بنادر داخلی خلیج فارس امکان پذیر شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حسین شهدادی افزود: با همکاری گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، سرویس‌های حمل کانتینری مستقیم از مبادی بنادر چین و غرب هند به مقصد بندر چابهار انجام می گیرد.

وی افزود: اولین محموله کانتینرهای ترانشیپی به مقصد نهایی بنادر عسلویه، خرمشهر، بوشهر و بندر امام (ره) در بندر چابهار از شناورهای کانتینری مادر تخلیه و پس از آن به‌ مقاصد نهایی بنادر یادشده بارگیری و حمل خواهد شد.

به گفته شهدادی، همچنین از بنادر منطقه کانتینرهای صادراتی جهت ترانشیپ از چابهار به این بندر منتقل خواهند شد‌.

وی با اشاره به تاکید وزیر راه بر استفاده از ظرفیت‌های بندری و توسعه تجارت و افزایش ترافیک کالا و کانتینر در بندر چابهار، اقدماتی چون توسعه فعالیت های بندری، افزایش تردد و تعدد رویه جابه جایی کالا و کانتینر و جذب و حمایت‌ از سرمایه گذاری های بخش خصوصی در توسعه فعالیتهای دریا محور را از اولویت‌های اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در راستای سند ابلاغی توسعه دریا محور برای بندر چابهار برشمرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مدیر منطقه جنوب، شرکت صنعتی دریایی ایران منصوب شد

س دی 12 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیر منطقه جنوب، شرکت صنعتی دریایی ایران منصوب شد میلاد پاشازاده کد خبر : 2475 ۱۴۰۲/۱۰/۱۲ طی مراسمی در روز سه شنبه دوازدهم دیماه 1402، دکتر اسمعیلی به سمت مدیر منطقه جنوب شرکت صدرا منصوب و معارفه گردید. منبع

همچنین بخوانید: