دومین نشست فصلی بررسی چالش های شرکت های کشتیرانی با مسئولان بندر امیرآباد/ توسعه زیر ساخت ها و ارتقاء ظرفیت عملیاتی جهت ارائه سرویس مطلوب به کشتی ها

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی؛ محمدعلی موسی پور مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد در این نشست بر تقویت و بهبود ارائه مطلوب خدمات و بررسی چالش های جلسه قبل و تلاش در جهت رفع آن از سوی مدیران امر تأکید کرد.

وی با توجه به رشد مراودات کالا که در مدت 9 ماهه سال جاری در بندر امیرآباد انجام شد خاطر نشان کرد ، با عنایت به تقویت توان تجهیزاتی در بندر و همت و تلاش همه دست اندرکاران این مهم محقق شد و انتظار می رود با رویکرد مناسبی که در پی ابلاغ سیاست های سازمانی و پیگیری های مسئولین استان در حال انجام است تا پایان سال رکورد جدیدی در زمینه تخلیه و بارگیری کالا به ثبت برسد و این موضوع وظایف مسئولین امر را دوچندان سنگین تر کرده و باید تا مطلوبیت کامل و رضایت صاحبان کالا و نمایندگان کشتیرانی این مسائل بعنوان دغدغه برای مدیران مد نظر قرار گیرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی امیرآباد بر ارتقاء کیفیت خدمات کشتیرانی به شناورهای متردد به بندرامیرآباد از زمان حضور در لنگرگاه تا زمان استقرار در اسکله های بندر تاکید کرد و گفت با برنامه ریزی های دقیقی که انجام گرفته است شاهد کاهش مدت زمان ترافیک و انتظار شناورها جهت پهلوگیری ، جداسازی و تسهیل در امور مربوط به کشتیرانی ها هستیم و امیدواریم بتوانیم با برنامه ریزی دقیق تر و رفع موانع ، رضایت کامل ذی نفعان ازجمله شرکت های کشتیرانی جلب گردد.

 در پایان جلسه نمایندگان شرکت های کشتیرانی ضمن تشکر از پیگیری های انجام گرفته در خصوص چالش های مطرح شده جلسات قبل ، به بیان مشکلات و موانع پیش روی حوزه خود از جمله تقویت تجهیزات تخلیه و بارگیری ، اصلاح فرآیند اسنادی و … پرداخته و خواستار تسریع در رفع این چالش‌ها شدند.

 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اولین محموله ترانشیپی از بندر چابهار به بنادر خلیج فارس

چ دی 13 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه اولین محموله ترانشیپی از بندر چابهار به بنادر خلیج فارس میلاد پاشازاده کد خبر : 2477 ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ حسین شهدادی: اولین محموله کانتینرهای ترانشیپی در بندرچابهار از شناورهای کانتینری مادر تخلیه و به مقصد بنادر داخلی خلیج فارس بارگیری و حمل می‌شود. منبع

همچنین بخوانید: