صدور بیش از ۲۲هزار گواهینامه و شناسنامه دریانوردی در هرمزگان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، اسماعیل مکی‌زاده در تشریح عملکرد ۹ ماهه امور دریایی بنادر این استان افزود: در این مدت زمان، یک‌هزار و ۱۴ گواهینامه شایستگی و مهارت، هفت هزار و ۸۹ گواهینامه دوره‌های جانبی و پنج‌هزار و ۳۱۴ شناسنامه دریانوردی در اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان صادر شده است.

به گفته معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛ از ابتدای سال جاری تا پایان آذرماه امسال همچنین ۲ هزار و ۹۸۵ آزمون شایستگی و مهارت به صورت کتبی و شفاهی در این اداره کل برگزار شد.

مکی‌زاده با اشاره به راه‌اندازی مجدد مرکز آزمون‌های دریانوردی در بندرلنگه و برگزاری ۷۴۸ دوره آموزش دریانوردی در این بازه زمانی گفت: آزمون‌ها به صورت هماهنگ یک بار در هر فصل و ۴ مرتبه در هر سال در ۲ حوزه مرکزی و غرب استان برگزار می‌شود

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد ۱۷ مرکز آموزش دریانوردی در شهرهای مختلف استان فعال بوده که تمامی دوره‌های اصلی و جانبی در تمامی سمت‌های سفرهای نزدیک به ساحل و سمت افسر دوم سفرهای نامحدود در مراکز آموزش دریانوردی استان درحال برگزاری است.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان خاطرنشان کرد: گواهینامه شایستگی دریانوردی، کارت مهارت دریانوردی، کارت مهارت جانبی و شناسنامه دریانوردی توسط اداره امور دریانوردان و گواهینامه سلامت پزشکی دریانوردان توسط پزشکان معتمد این اداره کل صادر می‌شود.

منبع

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اختصاص 400 میلیون دلار اعتبار به صنعت کشتی‌ سازی خوزستان

س دی 19 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل صمت استان خوزستان اعلام کرد که 400 میلیون دلار اعتبار برای پرداخت تسهیلات به حوزه صنایع کشتی‌ سازی خوزستان از محل صندوق حمایت از صنایع دریایی کشور اختصاص یافته است. به گزارش مارین نیوز، حمیدرضا فلاح مدیرکل وزارت صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان، ضمن […]

همچنین بخوانید: