پیشرفت ۹۶ درصدی توسعه موج شکن های بندر کنگان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، عباس محمد صادقی در بازدید از پروژه موج شکن بندر کنگان اظهار کرد: این پروژه با ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار مشتمل بر احداث بازوی شرقی موج شکن به طول یک‌هزار و ۳۲۵ متر و بازوی غربی به طول ۴۴۰ متر است.

وی گفت: دیگر مشخصات فنی و حائز اهمیت در این طرح، افزایش مساحت حوضچه از هشت به ۳۶ هکتار و افزایش عمق دهانه ورودی بندر از ۴–   (نسبت به CD ) به ۶- متر است.

محمدصادقی ادامه داد: با اجرای طرح توسعه موج شکن‌های بندر کنگان شرایط برای تخلیه و بارگیری شناورهای تا سه‌هزار تن در این بندر فراهم می‌شود.

به گفته معاون فنی و مهندسی، اهداف اصلی اجرای این طرح، تامین نیازمندی های بندر کنگان در تردد و پهلودهی ایمن و استاندارد شناورها، ساماندهی شناورهای تجاری (سنتی) و صیادی است.

محمد صادقی بیان کرد: افزایش فرصتاشتغال، حفاظت از سرمایه‌های مردم بومی و دیگر بهره برداران و سرمایه ‌گذاران داخلی و خارجی از دیگر اهداف اجرا طرح توسعه موج شکن بندر کنگان به شمار می‌رود .

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ساماندهی قایق‎های تفریحی در روستاهای هدف گردشگری کنارک

ی دی 24 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس/سیستان و بلوچستان رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کنارک از ساماندهی قایق‌های تفریحی در ایام نوروز 1403 خبر داد. طاهر میرزایی در گفت وگو با مرین‌پرس، اظهار کرد: دومین جلسه ستاد ساماندهی خدمات سفر به منظور افزایش کمیت و کیفیت خدمت‌رسانی مطلوب به […]

همچنین بخوانید: