ساماندهی قایق‎های تفریحی در روستاهای هدف گردشگری کنارک

زمان مطالعه: 1 دقیقه

مرین‌پرس/سیستان و بلوچستان رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کنارک از ساماندهی قایق‌های تفریحی در ایام نوروز 1403 خبر داد.

طاهر میرزایی در گفت وگو با مرین‌پرس، اظهار کرد: دومین جلسه ستاد ساماندهی خدمات سفر به منظور افزایش کمیت و کیفیت خدمت‌رسانی مطلوب به گردشگران نوروزی با حضور فرماندار و اعضای شورای اداری، امامان جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی، بخشداران بخش مرکزی و کهیر و سایر مسئولان در محل فرمانداری شهرستان کنارک برگزار شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کنارک افزود: یکی از نکات مهم و اولویت دار این جلسه ساماندهی قایق‌های موجود در روستاهای هدف گردشگری “بندر تُنگ” و “پُزم” بود که بتوان تمام ظرفیت این قایق‌ها را برای ایام نوروز مهیا کرده و تجربه گردشگری دریایی بیادماندنی را برای مسافران نوروزی به ارمغان بیاوریم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهرستان کنارک هر ساله تعداد زیادی مسافر خارجی و توریست را میزبانی می‌کند مقرر شد تا در خصوص خدمات‌رسانی به گردشگران غیرایرانی نیز تدابیر ویژه‌ای اندیشیده بود.

انتهای پیام

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برگزاری نمایشگاه های تخصصی صنایع دریایی به توسعه صنعت کمک می کند

ی دی 24 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه تین نیوز دبیر برگزاری اولین نمایشگاه صنایع دریایی و دریانوردی بوشهر گفت: با توجه به ابلاغ سیاست های دریا محور و وجود ۵۸۰۰ کیلومتر مرز آبی، برگزاری نمایشگاه های تخصصی به توسعه این صنعت کمک می کند. به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، اسماء […]

همچنین بخوانید: