تجهیزات کمک ناوبری بنادر استان گیلان به روز رسانی شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، بهرام زراعت طلب در این باره توضیح داد: اداره کل بنادر و دریانوردی گیلان، با اعتبار بالغ بر 50 میلیارد ریال، برای به روز رسانی رادار شناور ناجی۱۴، تامین و راه اندازی دستگاه شناسایی خودکار شناورها (AIS) در ایستگاه مخابراتی بندر چمخاله و به روز رسانی تجهیزات سامانه SSB بندر انزلی اقدام کرد.

وی با اشاره به افزایش بهره وری و ناوبری شناورها ناشی از انجام به رورسانی تجهیزات کمک ناوبری، افزایش برد دیداری و مانوری عملیات های نجات دریایی در شرایط نامناسب آب و هوایی؛ دریافت داده های دقیق و به روز کشتی ها و شناورهای متردد توسط مراکز کنترل ترافیک دریایی و مراکز جستجو و نجات دریایی و اجرای ایمن عملیات دریانوردی و کاهش سوانح دریایی را از دیگر نتایج به روز رسانی تجهیزات در بنادر گیلان عنوان کرد.

شایان ذکر است، افزایش قدرت و کارایی عملیات جستجو و نجات دریایی و همچنین پوشش رادیویی و ردیابی کشتی های متردد در محدوده تحت حاکمیتی بنادر از اهداف مهم سازمان بنادر ودریانوردی قلمداد می شود.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هوای شهر‌های شادگان، هندیجان و ماهشهر در وضعیت هشدار آلودگی

ی دی 24 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه بر اساس داده‌های سامانه پایش کیفی هوای کشور وابسته به سازمان حفاظت محیط زیست هوای سه شهری ساحلی و بندری شادگان، هندیجان و ماهشهر در وضعیت هشدار آلودگی قرار گرفت. به گزارش خبرنگار مانا، براساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون، وضعیت هوا در ایستگاه‌های […]

همچنین بخوانید: