متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در بندر هندیجان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان گفت: مأموران دریابانی و پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق شدند در یک عملیات مشترک، یک باند قاچاق مواد مخدر را در بندر هندیجان متلاشی کنند.

متلاشی شدن باند قاچاق مواد مخدر در بندر هندیجان

سردار لطفعلی پاکباز در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: در این عملیات ۲۵ کیلوگرم ماده مخدر شیشه که از طریق دریا وارد این شهر ساحلی شده بود کشف و ضبط شد.
وی گفت: در این ارتباط سه متهم به قاچاق مواد مخدر بازداشت و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان افزود: این محموله مواد مخدر که از مناطق شرقی کشور و از طریق آب‌های خلیج فارس وارد شهر بندری هندیجان شده بود  که قاچاقیچان قصد داشتند این محموله را به مناطق مرکزی کشور انتقال دهند، ولی موفق به این اقدام نشدند.
سردار پاکباز با بیان اینکه ورود و ترانزیت مواد مخدر از طریق دریا از سال‌ها پیش در دستور سوداگران مرگ و باند‌های بین‌المللی قاچاق مواد مخدر بوده است بر برخورد قاطع با ورود مواد مخدر به خوزستان ازطریق مناطق ساحلی استان تأکید کرد.
امسال دست کم ۹ محموله مواد مخدر به وزن ۵۲۰ کیلوگرم در مناطق ساحلی خوزستان کشف و ضبط شده است.
پیش‌تر ستاد مبارزه با مواد مخدر خوزستان نسبت به ورود محموله‌های مواد افیونی از طریق دریا هشدار داده بود.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اخلال انگلیس در فعالیت ایران در سازمان بین‌ المللی دریانوردی

د دی 25 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه تین نیوز معاون سازمان بنادر گفت: نماینده جدید ایران به سازمان بین المللی دریانوردی «آیمو» معرفی شد و منتظر صدور روادید از سوی انگلیس پس از گذشت یک ماه از ارسال مدارک هستیم ولی انگلیس همکاری لازم را ندارد.   به گزارش تین نیوز به نقل […]

همچنین بخوانید: