روند کاهشی دما در بوشهر ادامه دارد

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: روند کاهش نسبی و تدریجی دمای هوا تا روز شنبه هفته آینده در برخی نقاط این استان تداوم دارد.

غروب دریا بوشهر
زمان مطالعه: 1 دقیقه

” پیام مساعدی ” افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ” بهرگان دیلم ” با هشت و شهرهای ” برازجان ” و ” کنگان ” با ۲۷ درجه سانتیگراد به ترتیب کمترین و بیشترین دما را در استان بوشهر داشتند.

وی بیان کرد: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، وزش بادهای شدید شمال غربی به تناوب تا اوایل هفته‌ آینده ادامه دارد و در این مدت سواحل و فراساحل استان متلاطم خواهد بود.

مساعدی ادامه داد: در روز پنج شنبه با عبور امواج کوتاه از جو استان، در برخی ساعت‌ها بارش خفیف باران در مناطق و سواحل نیمه جنوبی استان دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر قسمتی ابری همراه با غبار محلی، در برخی ساعت‌ها وزش باد و در صبح مه رقیق و به تدریج در طول روز افزایش ابر پیش بینی می‌شود.

مساعدی ادامه داد: در مدت یاد شده جهت وزش باد در استان بوشهر شمال غربی، با سرعت ۱۰ تا ۳۶ گاهی تا ۴۰ کیلومتر در ساعت و در سواحل و فراساحل مرکزی و جنوبی ۱۶ تا ۴۴ گاهی تا ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.

وی افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی ۹۰ تا ۱۵۰ گاهی ۱۸۰ سانتیمتر و در سواحل و فراساحل مرکزی و جنوبی ۱۲۰ تا ۲۱۰ گاهی تا ۲۴۰ سانتیمتر پیش بینی می شود.

مساعدی اظهار کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۶:۳۰، مد دریا ساعت ۱۳:۱۰ و جزر دوم ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه خواهد بود.
منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اقتصاد دریامحور، کلید عبور از رکود

چ دی 27 , 1402
مهدی بشارتده سلوطی، استاد دانشگاه علم و فناوری گفت: اقتصاد دریامحور، کلید عبور از رکوداست.

همچنین بخوانید: