ترانزیت کشتی‌ها از کانال پاناما باز هم کاهش یافت

زمان مطالعه: 1 دقیقه

ترانزیت کشتی‌ها از کانال پاناما باز هم کاهش یافت

به گزارش گروه بین‌الملل مانا به نقل از marinelink؛ سازمان کانال پاناما (ACP) اعلام کرد عبور روزانه کشتی‌ها از کانال پاناما از ۳۶ کشتی به ۳۱ کشتی در حال حاضر رسیده که از اول نوامبر در سطح ۳۰ کشتی و یا کمتر باقی خواهد ماند.  

مسئولان این کانال اعلام کردند با توجه به ادامه بحران آب ممکن است تغییرات بیشتری در قوانین از اول نوامبر منتشر شود، اما فعلاً تصمیم داریم از اول نوامبر تعداد رزرو کشتی‌های باری ترانزیتی حداکثر به ۳۰ کشتی برسد.

وی از مشتریان و مالکان کشتی خواست برای جلوگیری از تأخیر کشتی‌ها برنامه‌های خود را با جداول مربوط به ترانزیت کشتی‌ها از کانال پاناما همسان‌سازی کرده  و نسبت به رزرو کشتی‌ها در تاریخ مقرر اقدام کنند.  

این گزارش حاکی است؛ محدودیت‌های اعمال شده صف‌های طولانی را در حال حاضر در ورودی کانال ایجاد کرده و اگرچه اداره کانال اعلام کرده که وضعیت تا حدودی نرمال است، اما  گزارش‌های رسیده  نشان می‌دهد  این چنین نیست.  

شایان ذکر است خشکسالی باعث شده تا کانال پاناما در سال ۲۰۲۳ میلادی حداقل ۲۰۰ میلیون دلار از درآمد خود را از دست بدهد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تجهیز یک فروند کشتی به کانتینرهای یخچالی

ی مهر 16 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه تجهیز یک فروند کشتی به کانتینرهای یخچالی میلاد پاشازاده کد خبر : 2145 ۱۴۰۲/۰۷/۱۶ مدیرعامل شرکت کشتیرانی دریای خزر: طی طراحی و اجرای پروژه‌ فنی و مهندسی ظرفیت حمل یک شناور به صورت کامل برای حمل کانتینر‌های یخچالی تجهیز شد. منبع

همچنین بخوانید: