رونمایی از کتاب دیپلماسی در آب‌های بین المللی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

رونمایی از کتاب دیپلماسی در آب‌های بین المللی

به گزارش مانا، معاون هماهنگ‌کننده ارتش در این آیین گفت: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند؛ «دفاع مقدس یک گنج است» لذا ما باید از راه‌های مختلف ارزش‌های آن دوران را به نسل جوان منتقل کنیم.

امیر دریادار حبیب‌الله سیاری افزود: نسل ما شاهدان عینی تبلور ارزش‌های دفاع مقدس است، ازاین‌رو نسل فعلی و آینده نیز باید بدانند که کشور چگونه به این جایگاه ثبات و اقتدار رسیده است.

وی افزود: با توجه به اینکه نسل فعلی بسیار با فضای مجازی آشناست و ممکن است زیاد با مکتوبات و منابع موجود مانوس نباشد، باید چشم‌انداز آینده را طوری ترسیم کنیم که توانایی جذب این قشر را به تولیدات محتوایی در زمینه دفاع مقدس داشته باشد. در این مسیر هم‌افزایی دست‌اندرکاران این امر در ستاد کل نیرو‌های مسلح، ارتش، سپاه و سایر ارگان‌ها می‌تواند مسیر این چشم‌انداز را تسهیل کرده و جبران کم‌کاری‌ها و ضعف‌ها باشد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

70 درصد اقتصاد دریا دانش بنیان و نوظهور است

ش اردیبهشت 22 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه تین نیوز بندهای 9گانه سیاست های کلی توسعه دریامحور در آبان سال 1402 ابلاغ شد؛ براساس این ابلاغیه روسای قوای سه گانه موظف شدند با مشارکت و همکاری یکدیگر برنامه جامع تحقق این سیاست ها شامل تقدیم لوایح، تصویب مقررات و اقدامات اجرایی لازم را در […]

همچنین بخوانید: