نجات سه صیاد چارکی بعد از ۱۲ ساعت سرگردانی بر روی دریا

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش مانا، “اسماعیل مکی زاده” با اشاره به نجات جان سه صیاد مضطر در آب‌های کیش افزود: این صیادان که به علت نقص فنی موتور به مدت ۱۲ ساعت بر روی دریا سرگردان شده بودند با تلاش ناجی ۱۶ (مرکز جستجو و نجات دریایی) استان نجات و به آغوش خانواده بازگشتند.

 وی در تشریح جزئیات این عملیات جستجو و نجات بیان کرد: روز گذشته سه صیاد در غرب هرمزگان برای صید عازم دریا شده که به دلیل نقص فنی در موتور و نبود ارتباط تلفنی و رادیویی با منطقه، ۱۲ ساعت در دریا سرگردان بودند .

 وی ادامه داد: به دنبال طولانی شدن حضور صیادان در دریا و نبود ارتباط تلفنی، روز گذشته ۲۴ مهرماه خانواده این صیادان مفقود شده موضوع را به مرکز جستجو و نجات دریایی هرمزگان اطلاع می‌دهند. 

 مکی‌زاده خاطرنشان کرد: پس از دریافت خبر مفقودی بلافاصله ناجی ۱۶ از جزیره کیش عملیات جستجو و نجات را آغاز و در یک پایش چهارساعته موفق به یافتن سه صیاد مفقود شده و یدک کردن قایق آن‌ها شدند. 

 به گفته معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛ صیادان در سلامت کامل توسط ناجی ۱۶ به بندر بندر چارک منتقل شدند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مساحت حوضچه بندر کنگان ۵ برابر افزایش می‌یابد

س مهر 25 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، عبدالمحمد نادری با اشاره به اجرای طرح توسعه بندر کنگان و با بیان اینکه توسعه بندر کنگان یکی از مطالبه‌های دیرینه ساحل‌نشینان این شهرستان است اظهار داشت: با تحقق این مهم به رونق بندر و بهبود وضعیت کسب و کار‌ها […]

همچنین بخوانید: