پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه جاده دسترسی به مجتمع بندری نگین بوشهر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

پیشرفت ۶۵ درصدی پروژه جاده دسترسی به مجتمع بندری نگین بوشهر

به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی نسب در نشست با مدیرکل مهندسی عمران و نظارت بر طرح‌های سازمان بنادر و دریانوردی اظهار کرد: نگاه مثبت و حمایتی مدیران سازمان، نویدبخش سرعت بیشتر در اجرای پروژه‌های راهبردی و پیشران بنادر استان بوشهر است.

وی بیان کرد: این رویکرد ارزشمند باعث شده تا  پیشرفت پروژه جاده دسترسی به مجتمع بندری نگین به عنوان پیشران در جذب سرمایه گذاران توانمند اکنون به ۶۵ درصد برسد که امید است جهت اجرای بخش‌های باقیمانده پروژه نیز حمایت لازم انجام شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: بر‌اساس طرح جامع بنادر استان که بر اساس نیازمندی‌های دقیق تعریف شده است، پروژه‌های مختلفی برای بنادر استان بوشهر تعریف شده که امید است با تداوم رویکرد سازنده و مثبت سازمان شاهد عملیاتی شدن آن‌ها باشیم.  

شکیبی نسب ادامه داد: در این زمینه انتظار می‌رود پیمانکاران توانمند بنادر مورد حمایت ویژه قرار گیرند چرا‌که این مهم بدون تردید به سرعت و شتاب اجرای پروژه‌ها کمک شایانی می‌کند.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نداجا با آمادگی کامل تحولات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای را رصد می کند

ج آبان 12 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار شهرام ایرانی در جمع فرماندهان و مدیران این نیرو در بندرعباس اظهار کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب، نیروی دریایی راهبردی ارتش، همواره در حوزه تمدن سازی و ایجاد تمدن اسلامی جهانی، نقش اصلی و تأثیر گذار ایفا می‌کند. وی […]

همچنین بخوانید: