وجود ۵۰ هزار سرمایه گذار در زمینه توریسم ساحلی و دریایی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

وجود ۵۰ هزار سرمایه گذار در زمینه توریسم ساحلی و دریایی

به گزارش مانا، علی‌اصغر شالبافیان در سفر به استان مازندران در خصوص برنامه‌های وزارت میراث‌فرهنگی در این  استان، اظهار کرد: سال‌های سال بود سرمایه گذاران حوزه گردشگری تقاضا داشتند با تکمیل و ساخت یک مرحله از پروژه، بتوانند پروژه را بهره‌برداری کنند.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با بیان اینکه این دستورالعمل در یک دهه اخیر انجام شد، افزود: پروژه‌ها به موازات ساخت امکان بهره برداری و مجوز صدور پروانه را دارند.

وی یکی از گونه‌های تسهیل‌گری در سرمایه‌گذاری دولت سیزدهم را صدور پروانه بهره‌برداری پس از اتمام یک‌فاز پروژه، عنوان کرد.

شالبافیان در خصوص گردشگری مازندران، گفت: در گردشگری ساحلی و دریایی حدود ۵۰ هزار سرمایه‌گذار متقاضی داریم که با یکسری مشکلات مواجه هستیم مشوق‌های خوبی در زمینه سرمایه‌گذاری گردشگری به ویژه گردشگری ساحلی و دریایی در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی عنوان کرد: در برنامه توسعه هفتم از تصویب معافیت واردات کشتی‌های تفریحی و تجهیزات مورد نیاز گردشگری از پرداخت حقوق ورودی خبر داد.

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی با اعلام اینکه حدود ۹۷۰ پروژه در حال احداث در کشور وجود دارد، تعداد پروژه‌های گردشگری که بالای ۱۰ نفر اشتغال دارند را حدود ۲۹۰ پروژه برشمرد.

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تشدید آلودگی هوای چهار شهر ساحلی خوزستان

ج آبان 19 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه   به گزارش خبرنگار مانا، براساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور، شاخص هوای خرمشهر و آبادان 160، ماهشهر 156 و هندیجان 153 میکروگرم بر مترمکعب در وضعیت ناسالم یا قرمز قرار گرفته‌اند. همچنین در مدت مذکور هوای هیچ یک از شهرهای ساحلی خوزستان در وضعیت […]

همچنین بخوانید: