کتاب” بررسی فنی و حقوقی کشتی و کشتیرانی در خلیج فارس” منتشر شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

کتاب

به گزارش مانا، دریا و دریانوردی همگام با رشد و ترقی انسان‌ها گسترش یافته است. فعالیت های مولدی که در دریاها صورت می گیرد برخی اوقات از اهمیت بسیار بیشتری نسبت به فعالیت های بشر در خشکی، برخوردارند. 

در این کتاب سعی شده تا با استفاده از تجربیات بیست ساله نویسنده در مطالعه، بازرسی و بازدیدهای میدانی از کشتی‌ها، کارگاه ها و کارخانجات ساخت کشتی، تاسیسات و ابنیه های بندری، مشاور در امر خرید و انتقال انواع شناورهای دریایی در بسیاری از کشورهای دنیا، همچنین تحصیلات و سوابق دانشگاهی در رشته های مهندسی، مکانیک، مدیریت صنعتی و حقوق بین الملل با زبان ساده و حدالمقدور به دور از اصطلاحات فنی و حقوقی دشوار، مفاهیم پایه ای را که برای کار و یا سرمایه گذاری در خصوص شناورهای دریایی و فعالیت در دریا برای کارکنان مبتدی و سرمایه گذاران تازه وارد به این حرفه لازم است، در اختیار آنان قرار دهد و تا آنجایی که ممکن است، مرجعی باشد برای آنانی که تلاش دارند اطلاعات به نسبت جامعی از کشتی و کشتیرانی در خلیج فارس و دریای عمان کسب کنند. 

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بررسی موانع توسعه کریدور شمال جنوب

چ آذر 1 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه بررسی موانع توسعه کریدور شمال جنوب میلاد پاشازاده کد خبر : 2329 ۱۴۰۲/۰۹/۰۱ بررسی موانع توسعه کریدور شمال جنوب، برای افزایش مبادلات تجاری در مثلث ترانزیتی هند، ایران و روسیه. منبع

همچنین بخوانید: