به آب اندازی 2 فروند یدک کش در بندر شهید رجایی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به آب اندازی 2 فروند یدک کش در بندر شهید رجایی




تین نیوز


سرپرست معاونت فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت : 2 یدک کش از بنادر شهید رجایی و امام خمینی (ره) بعد از اتمام تعمیرات اساسی در سرسره تعمیراتی بندر شهید  رجایی به آب اندازی شد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، “مهدی بروغنی” افزود : یدک کش های پر قدرت صبور ۲ اعزامی از بندر امام خمینی (ره) و خلیج فارس ۴ متعلق به بندر شهید رجایی بعد از اتمام تعمیرات زیر آبی و اساسی در سرسره تعمیراتی بندر شهید رجایی به آب اندازی شد.

وی از مهم ترین تعمیرات انجام شده بر روی این شناور به لایروبی مخازن، ضخامت سنجی بدنه زیر آبی، تعویض ورق نقاط ضعیف شده، تعمیر اماکن زیست، بررسی و تعمیر سیستم رانش شاتل اشاره کرد. 

سرپرست معاونت فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، قدرت این یدک کش ها را نیز 4 هزار و 400 اسب بخار و دارای سیستم رانش سمتی یا زد درایو عنوان کرد که قادر هستند به تمام جهات نیرو وارد کنند.

بروغنی گفت : از یدک کش های یاد شده به منظور انجام عملیات پهلودهی و جدا سازی کشتی های بزرگ و نفتکش ها استفاده می شود.

وی اضافه کرد : یدک کش های یاد شده همچنین قادر به شرکت در عملیات اطفای حریق و مبارزه با آلودگی هستند.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از تین‌نیوز

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

هیدروگرافی 5هزار کیلومتر از نواحی خلیج فارس توسط ایران

ی بهمن 1 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه عملیات هیدروگرافی چند پرتوی (Multi-Beam) در حوضچه و کانال دسترسی بنادر شهید رجایی، بوشهر و چابهار انجام می شود.   به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، مجید علی نازی از اجرای ۵ هزار کیلومتر عملیات هیدروگرافی چند پرتوی (Multi-Beam) در حوضچه و کانال دسترسی بنادر شهید […]

همچنین بخوانید: