آمادگی بندرامام خمینی(ره) برای ممیزی “آیمو” در سال ۲۰۲۵ میلادی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، نوراله اسعدی معاون برنامه‌ریزی، توسعه مدیریت و منابع این اداره کل با اعلام این خبر افزود: در جریان برگزاری این دوره تخصصی که با بهره‌گیری از مدرس مطرح و نام آشنای حوزه بندری و با سابقه مدیریت بنادر برگزار شد، شرکت‌کنندگان با نحوه عملکرد در انعقاد قراردادهای تجاری آشنا شدند.

اسعدی افزود: یادگیری اصول و فنون به کارگیری اصطلاحات حمل و نقل، تشریح اصطلاحات حمل و نقل دریایی در نسخه جدید اینکوترمز و تبیین الزامات و اصطلاحات جدید در حوزه مذکور از اهم اهداف این دوره‌ فشرده بود.

وی خاطرنشان کرد: نظر به نزدیک شدن به  موعد ممیزی IMO در بنادر، کشور اشراف و آگاهی بر تازه‌ترین مبانی حقوقی و مقررات حوزه تجارت دریایی موجب ارتقای توان و دانش مدیران و کارشناسان خبره در برگزاری موفقیت آمیز این ممیزی بین‌المللی می‌شود.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ساخت اولین کشتی پشتیبان زمینه‌ساز توسعه صید فراسرزمینی شد/ سرانه مصرف آبزیان به ۳۰ درصد خواهد رسید

س بهمن 3 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به طراحی و ساخت اولین کشتی پشتیبان در سال گذشته توسط متخصصان ایرانی، گفت: وجود این کشتی پشتیبان زمینه‌ساز توسعه صید فراسرزمینی در کشور است. به گزارش خبرنگار مانا، سید حسین حسینی در همایش ماهیگیری مسئولانه با تأکید بر زنجیره […]
ساخت اولین کشتی پشتیبان زمینه‌ساز توسعه صید فراسرزمینی شد/ سرانه مصرف آبزیان به ۳۰ درصد خواهد رسید

همچنین بخوانید: