عملیات تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مازندران ۷۸ درصد افزایش یافت

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سعید کیا کجوری با اشاره به عملکرد رو به رشد بنادر نوشهر و فریدونکنار در سال جاری اظهارداشت: همچنین در این مدت میزان صادرات کالا از بنادرتابعه اداره کل بیش از ۸۷ هزار و ۲۴۲ تن بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۹۳ درصدی داشته است.

وی خاطر نشان کرد : در بخش ورود کشتی های تجاری به بنادر نوشهر و فریدونکنار نیز عملکرد اداره کل در ۱۰ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه قبلی ۶۵ درصد رشد داشته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران با اشاره به رشد ۶۵ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در سال جاری گفت: همچنین عملکرد بندر فریدونکنار از آغاز سال جاری تا کنون در بخش تخلیه و بارگیری کالا نسبت به مدت مشابه قبلی ۱۳۲ درصد رشد داشته و در بخش صادرات نیز از رشد ۱۰۰ درصدی برخوردار بوده است.

گفتنی است محصولات کشاورزی، مواد معدنی، مواد غذایی و لوازم خانگی از مهم ترین کالاهای صادراتی به کشورهای همسایه و غلات،کاغذ و مقوا،چوب و تخته از عمده ترین کالاهای وارداتی به این بنادر در سال جاری بوده است.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

درآمد کانال سوئز ۴۴ درصد کاهش یافت

ج بهمن 6 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه از دیگر رسانه‌ها رئیس اداره کانال سوئز مصر روز پنجشنبه ۵ بهمن (۲۵ ژانویه) در تلویزیون «الشرق» گفت که درآمد این کانال در ژانویه ۲۰۲۴ نسبت به ماه مشابه سال گذشته ۴۴ درصد کاهش یافته است. به گزارش پایگاه خبری ترابران به نقل از دویچه‌وله، اسامه […]
درآمد کانال سوئز ۴۴ درصد کاهش یافت

همچنین بخوانید: