استاندار بوشهر از پروژه احداث چهار پست اسکله رمپ در بندر دیر بازدید کرد/ توسعه ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیر در دستور کار

زمان مطالعه: 1 دقیقه



به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، احمد محمدی زاده، استاندار بوشهر در بازدید از پروژ‌ه های توسعه‌ای در بندر دیر خاطرنشان کرد: امروز در اسکله دیر عمق آب ۶ متر است که سرمایه گذاران قطری مایل به افزایش عمق آن به ۱۱ متر هستند که سازمان بنادر و دریانوردی و دستگاه‌های ما باید این موضوع را دنبال کنند.

محمدی زاده با اشاره به پروژه احداث چهار پست اسکله رمپ در بندر دیر افزود: ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر دیر با احداث چهار پست اسکله رمپ افزایش می‌یابد.

در این بازدید محمد شکیبی نسب، نیز در باره احداث چهار پست اسکله رمپ در بندر دیر اظهار کرد: این پروژه با روند بسیار خوبی از سوی اداره کل بنادر و دریانوردی در دست احداث است که براساس برنامه یک پست آن با ظرفیت 500 تن در دهه فجر امسال به بهره برداری می‌رسد.


وی بیان کرد: سه پست اسکله رمپ بندر دیر در سال آینده به اتمام می‌رسد و تلاش داریم عملیات پنجمین پست نیز عملیاتی شود.


شکیبی نسب ادامه داد: در دهه فجر همچنین طرح ساختمان عملیات بندری در دیر آغاز می‌شود که با اتمام آن خدمات دهی به ذینفعان به شکل متمرکز ارائه خواهد شد.

شکیبی نسب افزود: در همین راستا پروژه‌های متعددی برای توسعه زیرساخت های بندر دیر عملیاتی شده که از جمله آنها می‌توان به افزایش مساحت محوطه بندری به سه هکتار، احداث چهار پست اسکله رمپ و تعریف پروژه‌ احداث ساختمان عملیات بندری اشاره کرد.

وی یادآور شد: بندر دیر در چند سال اخیر یکی از بنادر شاخص استان بوشهر و کشور در حوزه ترانزیت بوده که عمده ترانزیت این بندر به مقصد کشور قطر انجام شده است.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بندر شهید بهشتی چابهار به بندر ترانشیپی کالاهای کانتینری تبدیل می‌شود/ تخلیه و بارگیری بی‌سابقه ۱۷ هزار TEU کانتینر در چابهار

چ بهمن 4 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، رحیم پارسا در حاشیه بازدید خبرنگاران رسانه های جمعی از ظرفیت ها و فعالیت‌های تجاری گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در بندر چابهار، اظهار کرد: بندر شهید بهشتی در چابهار به مرکز ترانشیپ کالاهای کانتینری گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران […]
بندر شهید بهشتی چابهار به بندر ترانشیپی کالاهای کانتینری تبدیل می‌شود/ تخلیه و بارگیری بی‌سابقه ۱۷ هزار TEU کانتینر در چابهار

همچنین بخوانید: