تجلیل ازسازمان بنادر و دریانوردی به عنوان دستگاه اجرایی برتر در حوزه مهندسی ارزش وزارت راه و شهرسازی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی در این خصوص گفت: از سال 1391 تاکنون حدود 30 مطالعه برنامه ریزی ارزش و مهندسی ارزش در سازمان بنادر صورت گرفت که منجر به ارتقای قابل ملاحظه شاخص ارزش و صرفه جویی متوسط 30 درصدی در پروژه ها شد.

مهدی نیکوکار با اشاره به پیشرو بودن سازمان بنادر و دریانوردی در حوزه مهندسی ارزش در سطح کشور، از امادگی این سازمان در راستای پیاده سازی و استقرار تکنیک ارزش در سایر دستگاه ها خبر داد.

به گفته وی، تکنیک ارزش (برنامه ریزی، مهندسی، مدیریت و تحلیل ارزش) تلاش تیمی سازمان یافته است که با هدف بررسی و تحلیل فعالیت های پروژه در مراحل طراحی، اجرا، بهره برداری و نگهداری انجام می شود.

 مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و دریانوردی خاطر نشان کرد: این امر با استفاده از هم افزایی تجارب، ابتکارات و فعالیت های متخصصان در جهت تحلیل کارکرد سیستم ها، عوامل، تجهیزات و تاسیسات به منظور دستیابی به کارکرد پیش بینی شده با کمترین هزینه و با حفظ و یا ارتقای کیفیت و در حداقل زمان صورت می پذیرد.

 

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خاطره ای از تعهد کره ای ها به هدر ندادن منابع

س بهمن 10 , 1402
دکتر محسن طلایی که مدت‌ها سفیر ایران در ژاپن و کره جنوبی بودند خاطره‌ی جالبی نقل می‌کرد؛ می‌گفت وقتی که در کره جنوبی بودم؛ از طرف شرکت هیوندای دعوت شدم تا ضمن بازدید از بخش کشتی‌سازی این شرکت شاهد مراسم خاصی باشم.

همچنین بخوانید: