سند توسعه دریامحور؛ فرصتی برای تثبیت مرجعیت دریایی سازمان بنادر

زمان مطالعه: 1 دقیقه



مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان:


مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان سیاست های توسعه دریامحور را سندی ارزشمند در راستای استفاده حداکثری و پایدار از منابع آبی، دریایی، سواحل و جزایر کشور عنوان کرد و ابلاغ آن ازسوی مقام معظم رهبری را فرصتی ارزشمند برای نقش‌آفرینی بیشتر سازمان بنادر و دریانوردی در تثبیت مرجعیت دریایی دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، ابوطالب گرایلو در نشست هم‌اندیشی اجرایی سازی سیاست های توسعه دریامحورتاکید کرد: با بهره‌گیری از این فرصت می توان برای تجدید ساختار، پویایی مضاعف، کسب اختیارات بیشتر بهره برد و  از این رهگذر نقش حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی را پررنگ کرد.

وی افزود: همانگونه که سازمان بنادر تاکنون تلاش کرده با ایجاد زیرساخت‌های متنوع و متعدد فرصت‌های بیشتری را در اختیار بازرگانان و سرمایه‌گذاران به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های دریایی و بندری فراهم کند می‌باید با  تدوین یک سند بالادستی در پرتوی ابلاغ سیاست‌های کلی توسعه اقتصاد دریامحور زیرساخت‌های مورد نیاز در پسکرانه‌ها فراهم شود.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ساخت و ساز درحریم دریاها ممنوع است

چ بهمن 11 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، حسن بابایی در نشست هماهنگی اجرای حدنگاری دریایی، تاکید کرد:  دریا انفال و متعلق به همه مردم است و ما موظف به پاسداشت آن برای آیندگان هستیم. مدیر کل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادر و […]
ساخت و ساز درحریم دریاها ممنوع است

همچنین بخوانید: