آزادی ۴ صیاد زندانی ایرانی در کشور قطر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

آزادی ۴ صیاد زندانی ایرانی  در کشور قطر

فرماندار شهرستان دیر گفت: ۴ صیاد شهرستان دیر ۲۰ ماه در زندان قطر بودند که با تلاش وزارت امورخارجه، آیت‌الله حسینی بوشهری، استانداری و مقامات قضایی کشور آزاد شدند.
به گزارش اقتصادسرآمد یونس باربرز  گفت: ۴ صیاد شهرستان دیر ۲۰ ماه در زندان قطر بودند که با تلاش وزارت امورخارجه، آیت‌الله حسینی بوشهر، استانداری و مقامات قضایی کشور آزاد شدند و فردا یکشنبه به کشور برمی‌گردند.
وی افزود: این ۴ صیاد زندانی از اهالی شهرستان دیر در جنوب بوشهر هستند که برای انجام صید و صیادی و خرابی موتور قایق صیادی آنان وارد آب‌های قطر  شده و بازداشت شدند.
فرماندار دیر گفت: از زمانی که متوجه بازداشت این صیادان تلاش‌های زیادی برای آزادی آنان انجام شد که منجر به آزادی این صیادان شده و به آغوش خانواده باز می‌گردند.
باربرز از صیادان درخواست کرد که در انجام صید و صیادی  مراقب باشند که حریم و مرز دریایی رعایت کنند تا منجر به دستگیری و بازداشت آنان نشود.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از اقتصاد سرآمد

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اجازه نمی‌دهیم تالاب‌های مازندران به تاریخ بپیوندد

ی بهمن 15 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه استاندار مازندران گفت : جمهوری اسلامی ایران توجه ویژه ای به امر محیط زیست دارد و ما اجازه نمی دهیم تالاب های این استان به تاریخ بپیوندد.به گزارش اقتصادسرآمد، سید محمود حسینی‌پور در آیین روز جهانی تالاب‌ها به مناسبت پنجاه‌وسومین سالگرد امضای کنوانسوین رامسر، این شهر […]

همچنین بخوانید: