کانال دستری بندر نوشهر به لایروبی نیاز دارد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

کانال دستری بندر نوشهر به لایروبی نیاز دارد




تین نیوز


مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران با اعلام ورود و خروج ۱۱ فروند کشتی تجاری در بندر نوشهر، با وجود شرایط توفانی و مواج بودن دریا، بر لزوم انجام عملیات لایروبی و بهینه سازی کانال دسترسی این بندر تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، سعید کیا کجوری در این باره گفت: تلاش های گسترده برای ایمن سازی آبراه و تردد ایمن کشتی های تجاری به بندر نوشهر در دست انجام است.

وی با اشاره به کاهش تراز آب دریای خزر اظهار کرد: امیدواریم با اجرای عملیات لایروبی و برداشت رسوب از مسیر تردد کشتی ها و بهینه سازی کانال دسترسی، شاهد افزایش عملیات تخلیه و بارگیری در بندر با سابقه نوشهر باشیم.

بنا بر اعلام مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، با وجود شرایط توفانی و مواج بودن دریا، عملیات ورود و خروج تعداد ۱۱ فروند کشتی تجاری در بندر نوشهر در یک روز با موفقیت انجام شد که یک رکورد در عملیات بندری قلمداد می شود.

 

بازنشر مرین‌پرس به نقل از تین‌نیوز

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

امدادرسانی به خدمه شناور لیبریایی در آب‌های عسلویه

س بهمن 17 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقهبوشهر-مرین‌پرس- معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: با حضور به موقع شناور ناجی، امدادرسانی به خدمه شناور موتور تانکر لیبریایی با موفقیت پایان یافت. منبع

همچنین بخوانید: