رشد ۷۵ درصدی تخلیه کالای اساسی در مجتمع بندری انزلی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان از رشد ۷۵ درصدی تخلیه کالا‌های اساسی در مجتمع بندری انزلی از ابتدای سال تا ۱۶ بهمن نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبرداد.

 

رشد ۷۵ درصدی تخلیه کالای اساسی در مجتمع بندری انزلی

به گزارش مانل، مجتبی نظری با اعلام این خبر، اظهار داشت: در مدت یاد شده، بیش از یک میلیون و ۸۰ هزار تُن کالاهای اساسی در مجتمع بندری انزلی تخلیه و بارگیری شده است.

وی افزود: این کالاها شامل انواع غلات ، جو، زرت، کنجاله و همچنین روغن خام خوراکی است. 

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با اشاره به رشد عملیات تخلیه و بارگیری کالا در مجتمع بندری انزلی، تصریح کرد: از ابتدای سال تا روز گذشته (۱۶ بهمن) حدود یک میلیون و ۷۱۰ هزار تُن در این بندر تخلیه و بارگیری صورت پذیرفته است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد ۲۸ درصدی بودیم.

نظری با بیان اینکه در بخش ورود کشتی ها رشد ۳۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشتیم، خاطرنشان کرد: در مدت مذکور، ۶۲۶ فروند کشتی به مجتمع بندری انزلی ورود کرده‌اند.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از مانا

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نشست توسعه قطب‌های اقتصادی و سکونتی سواحل و جزایر برگزار شد

س بهمن 17 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه نهمین نشست برنامه سیاست‌های کلی توسعه دریامحور با موضوع توسعه قطب های اقتصادی، صنعتی و سکونتی سواحل و جزایر جنوب کشور برگزار شد.   به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، نهمین جلسه از سلسله نشست‌های هم‌اندیشی برنامه جامع تحقق سیاست های کلی توسعه دریا محور با عنوان توسعه قطب […]

همچنین بخوانید: