نشست بررسی آخرین وضعیت لایروبی بندر فریدونکنار

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی،، در این نشست که با حضور نادر پسنده مدیر کل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در بندر فریدونکنار برگزار شد؛ فائزه قدیری سرپرست معاونت امور دریایی اداره کل، گزارشی از آخرین وضعیت آبراه دسترسی و حوضچه بندر فریدونکنار و مشکلات و چالش های ناشی از کاهش شدید سطح تراز آب دریای خزر ارائه و با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه تردد ایمن کشتی های تجاری در این بندر در سال جاری ارائه کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با تحقق برنامه های پیش بینی شده برای لایروبی کانال دسترسی و حوضچه بندر فریدونکنار ،شاهد تداوم روند رو به رشد عملیات تخلیه و بارگیری کالا در این بندر باشیم.

در ادامه نادر پسنده مدیر کل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی برضرورت پیگیری لازم برای تسریع در اجرای پروژه لایروبی ۲۵۰ هزار متر مکعبی بندر فریدونکنار به منظور تسهیل در ورود و خروج کشتی های تجاری تاکید کرد .

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ساعت کاری بندر مسافری شهید ذاکری قشم افزایش یافت

پ بهمن 19 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقهقشم – ایرنا – فرماندار شهرستان قشم از افزایش ساعت کاری بندر مسافری شهید غلامشاه ذاکری این جزیره به منظور ارائه هر چه بهتر خدمات به مسافران و گردشگران ورودی و خروجی به سرزمین آب و آفتاب به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به […]

همچنین بخوانید: