استقرار موشک بالستیک بر روی ناو شهید مهدوی + فیلم

زمان مطالعه: 1 دقیقه

استقرار موشک بالستیک بر روی ناو شهید مهدوی + فیلم

شلیک موشک بالستیک از روی ناو شهید مهدوی و استقرار پدافند هوایی نواب بر روی شناور نیروی دریایی سپاه.

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، این دستاورد جدید برد نفوذ و قدرت دریایی ما را تا هر نقطه دلخواهی افزایش داد زیرا ناوهای اقیانوس پیمای ما می‌توانند در هر نقطه‌ای از جهان حاضر شوند.

این برای نخستین‌بار است که یک موشک بالستیک از خانواده ذوالفقار از روی ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه شلیک و به هدف خود در کویر مرکزی ایران با موفقیت اصابت کرد. این موشک با برد بیش از ۷۵۰ کیلومتر، جدیدترین دستاورد نیروی دریایی سپاه است که در یک همکاری مشترک با نیروی هوافضای سپاه احصا و به دست آمده است.

از این پس ناوهای نیروی دریایی سپاه با استفاده از این قابلیت می‌توانند انواع موشک‌های بالستیک تا برد ۱۷۵۰ کیلومتر را با خود حمل کنند.

فیلم شلیک موشک پدافند هوایی نواب سپاه را هم در ادامه ببینید.

دوشنبه شب سردار سلامی درباره این مانور گفت: این دستاورد جدید برد نفوذ و قدرت دریایی ما را تا هر نقطه دلخواهی افزایش داد زیرا ناوهای اقیانوس پیمای ما می‌توانند در هر نقطه‌ای از جهان حاضر شوند.

انتهای پیام/

بازنشر مرین‌پرس به نقل از گفتمان دریا

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

امضای توافقنامه اجرای کریدور اقتصادی هند -خاور میانه -اروپا بین هند و امارات

چ بهمن 25 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه هند و امارات متحده عربی توافقنامه‌ای را به منظور ایجاد کریدور تجاری بین هند و اروپا در تاریخ ۱۳ فوریه در دوبی امضا کردند. هدف از اجرای این پروژه اتصال اروپا به هند با استفاده از کشورهای خاورمیانه از طریق دریا و حمل‌و‌نقل ریلی است، این […]
امضای توافقنامه اجرای کریدور اقتصادی هند -خاور میانه -اروپا بین هند و امارات

همچنین بخوانید: