غرق شدن یک شناور در اثر تصادف دریایی با یک دستگاه لندیکرافت

زمان مطالعه: 1 دقیقه

غرق شدن یک شناور در اثر تصادف دریایی با یک دستگاه لندیکرافت




تین نیوز


معاون امور دریایی بنادر و دریانوردی هرمزگان، با اشاره به غرق شدن یک شناور غیر مجاز در اثر تصادف دریایی با یک دستگاه لندیکرافت، گفت: ۱۱ سرنشین شناور غیرمجاز در اثر انجام عملیات به موقع نجات، در سلامت کامل هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، اسماعیل مکی زاده، امروز (بیست و پنجم بهمن ماه)، در جمع خبرنگاران، با اشاره به بروز حادثه برای شناور مسافری در آب های هرمزگان، اظهار کرد: شب گذشته یک شناور غیرمجاز که به هشدارهای هواشناسی هم بی توجه بود از مبدأ جزیره هرمز به مقصد بندرعباس حرکت کرد.

وی با ذکر این نکته که این شناور غیرمجاز به واسطه اتمام سوخت در دریا شناور مانده بود، افزود: این شناور غیرمجاز در طول حرکت خود با یک لندیکرافت برخورد می کند و غرق می شود.

معاون امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان ادامه داد: با اقدام به موقع مرکز جستجو و نجات دریایی استان هرمزگان و اعزام دو فروند ناجی از بندرعباس و قشم تمامی ۱۱ نفر از سرنشینان این شناور غیرمجاز نجات یافتند.

مکی زاده به تمامی مسافران و گردشگران توصیه کرد: با به کارگیری توصیه های دریایی و استفاده از شناورها و بنادر مجاز، تجربه سفرهای ایمن و خاطره انگیز دریایی را به کام خانواده های خود تلخ نکنید.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از تین‌نیوز

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بندر بوشهر تاکنون هیچگونه دموراژی برای شناور‌ها نداشته است

چ بهمن 25 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با بیان اینکه بندر بوشهر تاکنون هیچگونه دموراژی برای شناور‌ها نداشته است گفت: با وجود حضور کشتی‌های یخچالی و فعالیت بندر بوشهر به عنوان قطب واردات میوه کشور، کشتی‌ها در بازه زمانی بسیار خوبی تخلیه و راهی بندر مبدأ می‌شوند. […]
بندر بوشهر تاکنون هیچگونه دموراژی برای شناور‌ها نداشته است

همچنین بخوانید: