احتمال اختلال در ترددهای دریایی بندرعباس تا اواخر هفته؛ گردشگران از ترددهای ناایمن خودداری کنند

زمان مطالعه: 1 دقیقه

احتمال اختلال در ترددهای دریایی بندرعباس تا اواخر هفته؛ گردشگران از ترددهای ناایمن خودداری کنند




تین نیوز


مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان از احتمال اختلال در ترددهای دریایی مرکز استان تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: گردشگران از ترددهای غیرمجاز و ناایمن خودداری کنند.

 به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان؛”حمیدرضا محمدحسینی تختی” با اشاره به اخطارهای اعلامی از سوی سازمان  هواشناسی مبنی بر اختلال در رفت وآمد دریایی تا اواخر هفته، اظهارکرد: از عصر روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه با بالارفتن ارتفاع موج و نیز طوفانی شدن دریا، تردد در مسیر بندر شهید حقانی به بنادر قشم و  هرمز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

 وی با بیان اینکه مطابق اخطارهای اعلامی هواشناسی تا اواخر هفته جاری امکان اختلال در مسیرهای دریایی مرکز استان وجود دارد، گفت: مسافران و گردشگران از هرگونه رفت وآمد غیرمجاز و ناایمن به جزایر قشم، هرمز و بالعکس خودداری کنند.

مدیر بندر شهید باهنر اضافه کرد: سامانه تلفن گویای 0763111 به منظور اطلاع مسافران و گردشگران از آخرین وضعیت ترددهای دریایی فعال است .

لازم به ذکر است؛ بنادر مجاز بنادری هستند که سازمان بنادر به عنوان متولی امر دریانوردی در آنجا حضور دارد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از تین‌نیوز

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خوش‌بینی صاحبان کالا نسبت به کاهش نرح حمل کانتینر

د بهمن 30 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه کاهش اندک نرخ حمل‌و‌نقل کالا از خاور دور به آمریکا همزمان با بحران دریای سرخ موجب تسکین صاحبان کالا شده است. این وضعیت باعث شده کاهش بیشتری را در افق خدمات حمل‌و‌نقل کانتینری پیش‌بینی کنند. البته با این امیدواری که همه چیز به بحران دریای سرخ […]
خوش‌بینی صاحبان کالا نسبت به کاهش نرح حمل کانتینر

همچنین بخوانید: