هم‌اندیشی با مدیران شرکت‌های بخش خصوصی راهبر پایانه‌های اختصاصی تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، داود چگنی معاون امور بندری و اقتصادی این اداره کل، اظهار داشت: دراین نشست یبا توجه به مطالبات کارگری و تأکید بر رعایت حقوق کارگران بر اساس الزامات قوانین جاری کشور، آخرین وضعیت حقوق و دستمزد بررسی شد.

چگنی در ادامه افزود: این اداره کل به عنوان ناظر بر پرداخت به هنگام حقوق و دستمزد کارکنان در آستانه سال نو تأکید کرد و از کارفرمایان خواست بر اساس الزامات و مقررات ابلاغ شده در خصوص ساماندهی وصعیت حقوقی و تعداد نیروی شاغل در پایانه های اختصاصی تخلیه و بارگیری کالا تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

 یادآور می‌شود اجرای نظام پرداخت مناسب در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به عنوان یک اولویت مورد توجه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان  قرار گرفته است و در همین راستا جلسات متعددی با شرکت‌های بزرگ فعال در این منطقه  برگزار شده که زمینه را برای اجرای طرح مذکور فراهم کرده است.

گفتنی است 237 شرکت بخش خصوصی با برخورداری از 11560  نفر نیروی انسانی در بخش‌های مختلف منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) فعالیت می‌نماید که با اهتمام و تشریک مساعی شرکت‌های فعال بخش خصوصی در سال 1402 تعهد اشتغال 700 نفر به صورت کامل محقق شده است.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آغاز عملیات اجرایی ساخت نخستین شناور لایروب هاپر بارج کشور در استان مازندران

د اسفند 14 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه تین نیوز سعید کیاکجوری صبح امروز یکشنبه در حاشیه مراسم آغاز به کار عملیات اجرایی ساخت یک فروند هاپر بارج موتوردار لایروبی ۱۰۰۰ متر مکعبی، بندر نوشهر در مجتمع کاسپین (شرکت صنعتی دریایی ایران- نکا ) اظهار کرد: با توجه به این که یکی از بزرگ ترین چالش های بنادر شمالی بویژه […]

همچنین بخوانید: