تجهیز همیاران ناجی در سواحل استان مازندران به وسایل امداد و نجات دریایی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، فائزه قدیری با اعلام این مطلب افزود: در راستای ارتقای ایمنی سفر های دریایی در نوروز ۱۴۰۳ و با توجه به گستردگی محدوده ساحلی تحت پوشش این اداره کل(رامسر تا فرح آباد ساری) و همچنین پیش بینی افزایش شمار مسافران ، مراکز جستجو و نجات دریایی بنادر نوشهر و فریدونکنار با همه توان و بهره گیری از امکانات موجود نسبت به امداد رسانی و انجام خدمات جستجو و نجات دریایی اقدام می نمایند.

      وی افزود: به منظور امداد رسانی بهتر به مسافران در دریا در مناطق ساحلی استان، این اداره کل نسبت به شناسایی و تجهیز نیروهای مردمی تحت عنوان “همیار ناجی” به وسایل اولیه نجات مانند جلیقه نجات بزرگسال و کودک، حلقه نجات، آرم و پرچم جستجو و نجات دریایی، بادگیر، کلاه و لباس همیار ناجی، اقدام نموده تا در هنگام بروز سوانح، از خدمات آنان بهره گیرند.

        قدیری خاطرنشان کرد: مالکان ۴۵ شناور و قایق استاندارد در ایستگاه های ساحلی این مناطق با امکانات و تجهیزات به روز نجات دریایی در این امر داوطلبانه مشارکت دارند.

      سرپرست معاونت امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران افزود: مرکز جستجو و نجات دریایی بندر نوشهر با شماره تماس(۱۵۵۰ ) به صورت شبانه روزی، آماده امداد رسانی به شناور ها و قایق های مضطردر مناطق ساحلی استان، در هنگام وقوع هرگونه سانحه دریایی است.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

خارج سازی دو فروند مغروقه در سواحل و آب‌های بندرعباس/ جمع‌آوری پنج فروند مغروقه پرخطر در سال ۱۴۰۲

ی اسفند 20 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه  به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، “مهدی بروغنی”  معاون فنی و نگهداری اداره‌کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: دو فروند مغروقه یادشده شامل یک فروند مغروقه بارج خن‌دار در ساحل سورو و یک فروند مغروقه باری در مسیر دریایی بندر شهید حقانی و شهید ذاکری قشم خارج‌سازی […]
خارج سازی دو فروند مغروقه در سواحل و آب‌های بندرعباس/ جمع‌آوری پنج فروند مغروقه پرخطر در سال ۱۴۰۲

همچنین بخوانید: