اتمام ساخت قطعات پل دسترسی مجتمع بندری نگین/ فاز نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره برداری

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد شکیبی نسب در بازدید تیم مدیریتی اداره کل از مجتمع بندری نگین اظهار کرد: مراحل ساخت قطعات بتنی پل مجتمع بندری نگین نیز به اتمام رسیده و 2 قطعه بتنی پل نصب شده است.

وی بیان کرد: با روند کنونی اجرا پل جاده دسترسی مجتمع بندری نگین پیش بینی شده تا شهریور ماه این پل به بهره برداری برسد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: 4.2 کیلومتر جاده مجتمع بندری نگین نیز آماده بهره برداری شده و بزودی آیین افتتاح آن انجام می شود و تا کیلومتر هفت جاده نیز تا شهریورماه آماده افتتاح خواهد شد.

شکیبی نسب ادامه داد: طرح برق رسانی به مجتمع بندری نگین نیز با توجه به انتخاب مشاور، اکنون در مرحله تهیه اسناد مناقصه و انتخاب پیمانکار قرار دارد که براساس پیش بینی ها انتظار است این طرح تا شهریورماه عملیاتی شود.

وی افزود: طرح تکمیل فاز نخست تاسیسات زیربنایی مجتمع بندری نگین نیز مشاور آن انتخاب شده و اکنون در فرایند انتخاب پیمانکار قرار دارد.

شکیبی نسب اظهار کرد: در راستای آماده سازی زیرساخت‌های مجتمع بندری نگین جهت جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی تیم مدیریتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر و شرکت سرمایه گذار به صورت مستمر از این مجتمع بازدید و موانع و مسائل آن را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

در بازدید تیم مدیریتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از مجتمع بندری نگین همچنین روند تخلیه و بارگیری کامیون های ترانزیت مشتقات نفتی به صورت میدانی مورد بررسی قرار گرفت.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آغاز سمپوزیوم دریایی غرب اقیانوس آرام در چین

ی اردیبهشت 2 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه نیروی دریایی چین از امروز (یکشنبه) میزبان اجلاسی با شرکت مقام‌های نیروهای دریایی کشورهای دیگر در شهر کینگدائو است.   به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، این اجلاس به مدت چهار روز با شرکت هیات‌هایی از ۳۰ کشور همزمان با اوج تنش‌ها در دریای چین جنوبی […]

همچنین بخوانید: