آموزش نکات ایمنی و حفاظت از محیط زیست دریایی به دانش آموزان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، فائزه قدیری با تشریح اینکه دریا و ساحل یکی از آسیب پذیرترین محیط ها در برابر پسماندهای انسانی هستند و تاثیر آن می تواند جان موجودات زنده در دریا را به خطر بیندازد و چهره زیبای دریا و ساحل را از بین ببرد، اظهار کرد: در این رویکرد آموزشی از دانش آموزان خواسته شد در پاکیزه نگه داشتن محیط زیست دریا و ساحل، با سازمان بنادرو دریانوردی مشارکت فعال داشته باشند.

 قدیری ادامه داد: همچنین پوشیدن جلیقه نجات در هنگام سوار شدن بر روی شناور های تفریحی از دیگر توصیه های کارشناسان دریایی به دانش آموزان بوده است.

 به گفته وی، دانش آموزان می توانند در صورت مشاهده هر گونه آلودگی دریایی و عدم رعایت نکات ایمنی دریایی به افراد مسئول ( بازرسان اداره کل بنادر و دریانوردی ، دریابانی ) اطلاع رسانی کنند .

   سرپرست معاونت امور دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران یاد آور شد: هموطنان عزیز در صورت بروز شرایط اضطرار دریایی در هر نقطه از سواحل استان می توانند با شماره ۱۵۵۰ (شماره تماس امداد و نجات دریایی) تماس گرفته تا گروه امداد و نجات دریایی در کوتاه ترین زمان ممکن برای امداد رسانی اعزام شوند.

 

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گروه زنجیره ویژه غذاهای دریایی اعضای جدید خود را معرفی کرد

چ اسفند 23 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه گروه ویژه غذاهای دریایی[1] – یک انجمن تجاری، به نمایندگی از اعضای زنجیره‌ عرضه جهانی ماهی تون و میگوی تایلند – با گسترش فعالیت‌های خود در سراسر آسیا و اقیانوسیه، اعضای جدیدش را معرفی کرد. انجمن تجاری، همچنین یک برنامه ده مرحله‌ای را برای بهبود ردیابی […]

همچنین بخوانید: