رویداد همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران برگزار می شود + پوستر

زمان مطالعه: 1 دقیقه

رویداد همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران برگزار می شود + پوستر

رویداد بین المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران (ISBE 2024) از ۲۵ الی ۲۷ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در جزیره قشم برگزار می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری گفتمان  دریا، این رویداد بین المللی با حضور مسئولین، مدیران، سفرای کشورها، فعالان اقتصادی داخلی و خارجی، سرمایه گذاران، کارآفرینان و شرکت‌های دانش بنیان حوزه‌های مرتبط با دریا از ۲۵ الی ۲۷ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در جزیره قشم برگزار می شود.

علاقمندان می توانند برای شرکت در این رویداد با مراجعه به آدرس www:isbe.ir اقدام به ثبت نام کنند.

همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره تلفن ۹۲۰۵۹۶۹۱۶۹ – ۰۰۹۸ با دبیرخانه رویداد در ارتباط باشید.

رویداد بین المللی همتایابی اقتصاد دریامحور ایران به همت و همکاری شورای عالی صنایع دریایی کشور و سازمان منطقه آزاد قشم با هدف تبدیل جزیره قشم به قطب منطقه ای و جهانی اقتصاد دریایی طراحی و برگزار می شود.

این رویداد به عنوان بستری برای همتایابی و توسعه همکاری های تجاری و فناورانه، فرصت مناسبی است تا فعالان این حوزه علاوه بر معرفی ظرفیت ها و توانمندی های خود، به توافق های تجاری با همتایان داخلی و خارجی دست یابند .

انتهای پیام/

بازنشر مرین‌پرس به نقل از گفتمان دریا

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عدم شناخت از پدیده های دریایی از علل مهم غرق شدن شهروندان

پ اسفند 24 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه مهدی نیکوکار در آستانه شروع مسافرت های نوروزی، در خصوص خطرات احتمالی غرق شدگی ناشی از پدیده‌های دریایی در سواحل شمالی و جنوبی کشور هشدار داد.   به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، و به نقل از PMO؛ مهدی نیکوکار با بیان یکی از مهم ترین […]

همچنین بخوانید: