اختلال در ترددهای دریایی خلیج فارس به دنبال وزش باد شدید

زمان مطالعه: 1 دقیقه

اختلال در ترددهای دریایی خلیج فارس به دنبال وزش باد شدید




تین نیوز


سازمان هواشناسی کشور نسبت به وزش باد به نسبت شدید تا شدید و افزایش ارتفاع موج در خلیج فارس و ایجاد اختلال در ترددهای دریایی هشدار داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، سامانه وزش باد به نسبت شدید تا شدید و افزایش ارتفاع موج از اواخر وقت دوشنبه تا اواخر وقت سه شنبه موجب افزایش بیشینه سرعت وزش باد جنوب شرقی در محدوده ۳۰ نات و افزایش بیشینه ارتفاع موج تا ۲ متر می شود.

این شرایط جوی مناطق ساحلی و دور از ساحل استان های خوزستان و بوشهر در خلیج فارس را در بر می گیرد.

خطر اختلال در ترددهای دریایی، پاره شدن تورهای صیادی و آسیب به قفس های پرورش ماهی و اختلال در فعالیت سکوهای نفتی برای این سامانه پیش بینی شده است.

سازمان هواشناسی به اجتناب از تردد شناورهای سبک و نیمه سنگین، منع فعالیت های تفریحی و شیلاتی، اتخاذ تمهیدات لازم جهت فعالیت های ساحلی و فراساحل همچنین سکوهای نفتی و آماده باش برای مواجهه با خسارت احتمالی توصیه کرده است.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از تین‌نیوز

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شرکت کشتیرانی مشکوک به همکاری با ایران و یمن تحریم شد

ش اسفند 26 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه شرکت کشتیرانی «وینشو» که یک نفتکش آن به نام «لیدی سوفیا» در انتقال محموله حمایتی از انصارالله یمن نقش داشته، از سوی آمریکا تحریم شد.   به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، وزارت خزانه داری آمریکا جمعه شب با انتشار بیانیه‌ای با اعلام خبر وضع تحریم‌های […]

همچنین بخوانید: