امضای تفاهم نامه همکاری بندر امیرآباد با یکی از تشکل های مردم نهاد همیار ناجی

زمان مطالعه: 1 دقیقه

در قالب طرح همیار ناجی و با هدف بهره مندی از پتانسیل سازمانهای مردم نهاد( NGO) تقاهم نامه همکاری ارائه خدمات جستجو و نجات دریایی با یکی از تشکل های مردمی همیار ناجی در بندرامیرآباد امضا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، معاون امور دریایی بندر امیرآباد در این باره گفت: هدف از انعقاد این تفاهم نامه اجرا و پیاده سازی قوانین و مقررات بین المللی و ملی در زمینه جستجو و نجات دریایی (SAR CONVENTION )   و تحقق یکی از اهداف کلان سازمان بنادر و دریانوردی مبنی بر ارتقای ایمنی دریانوردی در آبهای تحت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

حبیب اله طالبی  معرفی افراد داوطلب تحت پوشش ، اعزام قایق های عضو طرح در عملیات جستجو و نجات دریایی با فراخوان اداره کل ، شرکت در مانورهای محلی ، استانی و ملی جستجو و نجات دریایی با درخواست بندر و همکاری جهت اشاعه فرهنگ گردشگری دریایی به شهروندان و گردشگران را بخشی از مفاد این تفاهم نامه برشمرد.

طالبی ابراز امیدواری کرد با انعقاد تفاهم نامه جستجو و نجات دریایی و با برنامه ریزی های صورت گرفته، شاهد کاهش سوانح دریایی را در ایام نوروز باشیم.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تامین ارز حمل و نقل بین المللی از بازار آزاد انجام می شود

ی اسفند 27 , 1402
زمان مطالعه: 1 دقیقه با عدم تعیین سازکاری برای تامین ارز از سوی بانک مرکزی، بسیاری از فعالین حمل و نقل بین‌الملل، ارز مورد نیاز خود را از بازار آزاد تامین می‌کنند.   به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، سعید صیادی مدیرعامل یک شرکت حمل و نقل بین‌المللی در گفتگو […]

همچنین بخوانید: