مشارکت نیروهای عملیاتی اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان در مهار آب‌گرفتگی شهر بندرامام خمینی(ره)

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، ابوطالب گرایلو با اعلام حضورنیروهای عملیاتی این اداره کل برای امدادرسانی به شهروندان با هدف عمل به مسئولیت‌های اجتماعی، گفت: این اداره کل ضمن پایش و رصد آخرین اطلاعیه‌های جوی، امکانات و تجهیزات لازم را برای مقابله با آب‌گرفتگی معابر در شهر بندرامام خمینی(ره) را آماده کرد.

گرایلو در تشریح چگونگی اجرای این عملیات افزود: 20 نفر از نیروهای  آتش‌نشانی و آلودگی دریایی با استفاده از دو دستگاه پمپ آژاکس با خروجی 8 اینچ، یک پمپ sp با خروجی 8 اینچ و پمپ SP با خروجی 6 اینچ همچنین 8 دستگاه روبین 4 اینچ و 2 واحد عملیاتی به همراه 2 دستگاه خودروی شاسی فعالیت خود را تا مهار کامل آب گرفتگی به کار گرفتند. 

وی با اشاره به حضور و نظارت میدانی مدیران این اداره کل در حین انجام این عملیات، خاطرنشان کرد: تاکنون تلاش‌های فراوانی برای مهار آب‌گرفتگی و جلوگیری از گسترش آن انجام شده است و  با همت و تلاش مشترک تمامی فعالان در این حوزه، در پیشگیری از آب گرفتگی تسریع شد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نجات جان ۶ خدمه موتورلنج باری در مسیر دبی - آبادان

پ فروردین 2 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه وی بیان کرد: شناوز ناجی پس از رسیدن به منطقه اعلام کرد شناور مضطر غرق شده و ۶ سرنشین آن توسط موتورلنج صیادی حاضر در منطقه نجات یافتند. رئیس اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: پس […]
نجات جان ۶ خدمه موتورلنج باری در مسیر دبی - آبادان

همچنین بخوانید: