بیش از ۶۰۰۰ تن به ظرفیت ناوگان تجاری ایران اضافه شد

زمان مطالعه: 1 دقیقه

سرپرست اداره‌کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با الحاق اولین کشتی حمل کالاهای عمومی به ناوگان دریایی در دریای خزر، در سال جاری، ۶۰۰۰ تن به ظرفیت تجاری کشور اضافه شد.

به گزارش مرین‌پرس، الله‌مراد عفیفی‌پور گفت: در اولین روزهای سال جدید و در راستای ارتقای کیفیت، نوسازی و توسعه ناوگان دریایی کشور در دریای خزر، یک فروند شناور با کاربری حمل کالاهای عمومی ثبت و با ظرفیت حمل بار بیش از ۶۰۰۰ تن به ناوگان تجاری ایران اضافه شد.

وی اظهار کرد: توسعه اهداف دریامحور و افزایش ناوگان دریایی کشور در دریای خزر با جدیت از سوی سازمان بنادر و دریانوردی در دست پیگیری است.

سرپرست اداره‌کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با اشاره به طرح‌های سرمایه‌گذاری متقاضیان برای خرید شناورهای نوساز و افزایش ظرفیت حمل بار مناسب در سازمان بنادر و دریانوردی، خاطرنشان کرد: در سال گذشته، حدود ۵۰ درصد به تعداد ناوگان دریایی ایران در خزر اضافه شد که در راستای تثبیت حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در آب های تحت حاکمیت دریای خزر و کاهش حمل کالاهای مورد نیاز توسط ناوگان خارجی بوده است.

انتهای پیام

منبع

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رقابت شرکت های بین المللی برای مشارکت در مدیریت بندر بزرگ فاو

چ فروردین 15 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه تین نیوز شرکت های چینی، سنگاپوری و اماراتی برای اداره بندر بزرگ فاو با یکدیگر رقابت شدیدی را آغاز کرده اند. به گزارش تین نیوز به نقل از میدل ایست نیوز، در حالیکه وزارت حمل و نقل عراق قصد دارد به زودی نام شرکتی را  که در […]

همچنین بخوانید: