باقی­مانده کالاهای متروکه سنواتی بنادر بوشهر؛ در مسیر تعیین تکلیف/ اهتمام ویژه دستگاه قضا برای خروج کامل کالاهای متروکه از بنادر استان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد شکیبی نسب در نشست هماهنگی ترخیص محدود کالاهای متروکه سنواتی بنادر استان، با حضور تماری معاون دادستان بوشهر، مدیر کل گمرک بوشهر، رئیس سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی اظهار کرد: در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به استان بوشهر، نگاهی مثبت و سازنده برای تعیین وضعیت کالاهای متروکه سنواتی ایجاد شد، به نحوی که بنادر استان با ترخیص 96 درصد این کالاها در کشور پیشگام هستند.

وی گفت: در زمان انجام سفر رئیس قوه قضاییه 2 هزار و 129 قلم کالای متروکه سنواتی در بنادر این استان وجود داشت که اکنون به 100 قلم کاهش پیدا کرده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: از مجموع 100 قلم کالای باقیمانده 30 مورد توقیفی است که فرایند آن در دستگاه قضایی در حال انجام است.

شکیبی نسب افزود: با حجم قابل توجه کالاهای ورودی به بنادر استان بوشهر می طلبد با خروج کالاهای رسوبی سنواتی فرصت برای رونق و درآمدزایی بنادر استان بوشهر انجام شود.

وی اظهار کرد: خدمات رسانی شایسته به تجار و صاحبان کالا در گرو فضای کامل برای انبار و بارانداز است که با ترخیص کالاهای رسوبی این مهم بخوبی محقق خواهد شد.

شکیبی نسب خاطرنشان کرد: حضور موثر دستگاه های زیر مجموعه قوه قضاییه استان در بنادر و روند تخلیه و بارگیری کالاها نویدبخش افقی روشن فراروی بنادر است که اداره کل بنادر و دریانوردی استان با تمام توان از ظرفیت ایجاد شده استقبال می کند.

وی گفت: با ابلاغ سیاست های کلی توسعه دریامحور تحرک و پویایی لازم در بنادر استان ایجاد شده که بدون تردید برای دستیابی به نتیجه نهایی باید تمام دستگاه های ذیربط با حوزه دریا و دریانوردی پای کار باشند.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی برای توسعه چابهار و سواحل مَکُران

ش اردیبهشت 1 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: از ظرفیت پژوهشی این دانشگاه برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران استفاده می‌کنیم.به گزارش اقتصادسرآمد، کامبیز نرماشیری در دیدار با مدیرعامل منطقه آزاد چابهار ضمن تبریک اعیاد گذشته و تبریک عملیات «وعده صادق» که […]

همچنین بخوانید: