ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت پژوهشی برای توسعه چابهار و سواحل مَکُران

زمان مطالعه: 1 دقیقه

ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت  پژوهشی برای توسعه  چابهار و سواحل مَکُران

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: از ظرفیت پژوهشی این دانشگاه برای توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران استفاده می‌کنیم.
به گزارش اقتصادسرآمد، کامبیز نرماشیری در دیدار با مدیرعامل منطقه آزاد چابهار ضمن تبریک اعیاد گذشته و تبریک عملیات «وعده صادق» که اثبات‌کننده اقتدار و قدرت علمی ایران اسلامی به جهان بود، با بیان گزارشی از وضعیت دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این دانشگاه با ۳۳ هزار، ۲۵۰ هیئت علمی، ۶ واحد، ۲ مرکز و ۲۴ پردیس آموزشی تاکنون کارنامه درخشانی در حوزه آموزش عالی استان به ثبت رسانده است.
وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان با داشتن ظرفیت هیئت علمی، کارمند و دانشجو از ظرفیت علمی و پژوهشی بالایی برخوردار است، خاطرنشان کرد: در جلسات اخیر که با حضور استاندار فرهیخته و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شده است، تأکید بسیار بر استفاده بهینه از ظرفیت علمی استان برای مرتفع کردن مشکلات و مسائل استان سیستان و بلوچستان به‌خصوص توسعه سواحل مکران انجام شده که در آخرین جلسه هیئت امنا دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان اکثریت طرح‌ها و برنامه‌های مصوب شده با اولویت توسعه و تعالی چابهار و سواحل مکران بوده است.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از اقتصاد سرآمد

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اطلاعات مدیترانه زیر ذره بین سواحل پورتوپالو سیسیل

ش اردیبهشت 1 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه گروه دانش دریا – امید اسماعیلی – در این قسمت از اسمارت ریجن ما یک شیرجه عمیق در آزمایشگاه زیر آب های سیسیل انجام می دهیم که می‌تواند به ما در درک بهتر منشأ جهان خود کمک کند. آنچه بزرگترین تلسکوپ زیر آب اروپا در مورد […]

همچنین بخوانید: