اجرای روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی(ره) به آبادان

زمان مطالعه: 1 دقیقه



با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال در دست انجام است


عملیات اجرای شبکه برق فشار متوسط و روشنایی جاده کمربندی بندر امام خمینی(ره) به آبادان با هدف کاهش تصادفات و رعایت الزامات و استانداردها از محل اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی آغاز شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، با اشاره به اتمام تعهدات این اداره کل جهت احداث جاده کمربندی بندر امام خمینی(ره) به آبادان با هدف عمل به مسولیت‌های اجتماعی و کاستن از بار ترافیکی بر معابر دورن شهری گفت: این جاده در آیینی در خردادماه 1401 به شهرداری بندر امام خمینی(ره) به عنوان هدیه‌ای در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی از سوی سازمان بنادر و دریانوردی به شهروندان بندرامام خمینی(ره) تحویل  بهره‌بردار شد.

گرایلو خاطرنشان کرد: این اداره کل در ادامه مسئولیت‌های اجتماعی و اجرای سیاست‌های محرومیت‌زدایی دولت مردمی پس از انعقاد قرارداد پروژه اجرای روشنایی جاده کمربندی در انتهای سال گذشته، عملیات اجرایی احداث شبکه برق فشار متوسط و روشنایی جاده کمربندی مذکور را با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال با هدف تأمین برق و روشنایی جاده کمربندی در شب به منظور کاهش تصادفات و رعایت استانداردها و الزامات از ابتدای سال جاری آغاز کرده است.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

افزایش سرمایه 864 میلیارد تومانی گروه کشتیرانی ج.ا.ا

د اردیبهشت 3 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه مدرس خیابانی، مجموع افزایش سرمایه شرکت‌های فرعی گروه کشتیرانی ج.ا.ا را طی سال ۱۴۰۲ حدود ۸۶۴ میلیارد تومان اعلام کرد.   به گزارش پایگاه خبری گفتمان دریا، محمد رضا مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت کشتیرانی کشور با اشاره به دستور جلسه این مجمع مبنی بر افزایش سرمایه […]

همچنین بخوانید: