امضای قرارداد اجرای عملیات راهنمایی کشتی ها در بنادر شمال کشور

زمان مطالعه: 1 دقیقه

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، قرارداد اجاره شناورها به منظور عملیات هدایت ، پهلو دهی و جدا سازی کشتی ها در حوزه شمال کشور به امضای حسین یونسی ، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به نمایندگی از بنادر شمال ایران و سیاوش رضوانی مدیر عامل شرکت مهندسی و خدمات دریایی نگین سبز خاورمیانه رسید.

 بر اساس این گزارش ، اله مراد عفیفی پور سرپرست اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در این مراسم طی سخنانی، عملیات راهنمایی و یدک کشی را از ارکان مهم فعالیت های حوزه دریایی سازمان بنادر و دریانوردی برشمرد.

 وی افزود: عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی ها در سه حوزه شمال ، جنوب غرب و جنوب شرق کشور در حال انجام است که امروز قرارداد حوزه شمال کشور در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر به امضا رسید.

 عفیفی پور در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه فعالیت شرکت های خصوصی فعال در حوزه دریایی در بنادر سراسر کشور در سطح و تراز شرکت های بین المللی است.

 گفتنی است در این مراسم مدیران کل بنادر گیلان ، مازندران و امیر آباد در خصوص مشکلات و چالش های موجود در زمینه انجام عملیات هدایت ، پهلو دهی و جدا سازی کشتی ها در حوزه شمال کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند و خواستار رفع این مشکلات از سوی شرکت پیمانکار طرف قرارداد شدند.     

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار

س اردیبهشت 4 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه مرین‌پرس/سیستان و بلوچستان رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: رسیدگی به امور سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی و پیگیری مشکلات پیش رو برای رونق اشتغال و تولید و سهولت در سرمایه گذاری از اولویت‌های کاری منطقه آزاد چابهار است. حمیرا ریگی در نشستی با […]

همچنین بخوانید: