نشست مشترک اداره کل بنادر و دریانوردی و مرزبانی استان بوشهر/ تجلیل از نقش ارزنده مرزبانی برای تامین امنیت مرزهای آب‌های استان

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد شکیبی نسب در نشست تعاملی با سرهنگ عبدالله خسروی فرمانده مرزبانی استان اظهار کرد: امنیت و آرامش امروز ایران اسلامی حاصل خون پاک شهیدان و بویژه شهدای مرزبانی است که همواره در این راه مقدس، جان خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

وی بیان کرد: مرزبانی استان بوشهر نیز با اعمال نقش حاکمیتی و نظارتی علاوه بر تامین امنیت، به جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق و ارتقا سلامت اقتصادی نقشی ویژه ایفا کرده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تصریح کرد: مرزبانی استان از دیرباز در همکاری و تعامل موثر با این اداره کل بوده که این رویه به پیشبرد هر چه بهتر اهداف این مجموعه کمک شایان و قابل توجهی کرده است.

شکیبی نسب ادامه داد: معیشت و اقتصاد بیش از ۷۰ درصد استان بوشهر وابسته به دریا و دریانوری است که این شرایط ایجاب کرده تا خدمات رسانی در این حوزه با دقت و ظرافت خاص و همسو با تامین معیشت مرزنشینان باشد.

وی افزود: در این زمینه نقش تعاملی مرزبانی بسیار سازنده و ارزشمند بوده و رضایتمندی حداکثری ساحل نشینان هم استانی را به دنبال داشته است.


بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

روند صدور مجوز شرکت‌های کارگزار ترابری دریایی در استان بوشهر تسهیل شد

د اردیبهشت 24 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، محمد شکیبی نسب در نشست با شرکت های کارگزار ترابری دریایی با قدردانی از فعالان عرصه های دریایی و بندری استان بوشهر اظهار کرد: بندر بوشهر در سال گذشته با تخلیه و بارگیری چهار میلیون و ۸۸۶ هزار […]
روند صدور مجوز شرکت‌های کارگزار ترابری دریایی در استان بوشهر تسهیل شد

همچنین بخوانید: