سهم پایین اقتصاد دریا در ایران/ میانکاله تهدید نیست

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش خبرنگار بازار، سید ابراهیم رئیسی ظهر جمعه در دیدار مردمی در نوشهر با اشاره به سهم پایین کشور از اقتصاد و درآمد دریا گفت: برای توسعه اقتصادی دریامحور کارهای جدیدی باید در استان و منطقه انجام شود.

وی از تخصیص چهار هزار میلیارد تومان اعتبار برای راه های استان مازندران در سفر دوم دولت سفر داد و گفت: باز شدن گره شهرک صنعتی نوشهر پس از گذشت سال ها نیز از دیگر رهاوردهای این سفر به شمار می رود.

رئیس جمهور بر لزوم رفع موانع فراروی تولید و فعال کردن واحدهای تولیدی تاکید کرد و افزود: آشوراده و میانکاله در مازندران تهدید نیست و باید برای توسعه گردشگری با حفظ محیط زیست در آن برنامه ریزی شود.

وی با اظهار این که امکانات و خدمات باید عادلانه در استان و منطقه توزیع شود، گفت: بی عدالتی و تبعیض را نمی پذیریم و باید به جوانان میدان داد و از ظرفیت بانوان بهره گرفت.

وی پسماند را دغدغه مردم مازندران برشمرد و خواستار فعال شدن نیروگاه های زباله سوز در اسرع وقت شد و درباره ایجاد استان جدید در غرب مازندران گفت: این مورد در دولت بررسی می شود.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از تحلیل بازار

آخرین اخبار دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نخستین شناور آتشخوار تندرو کشور به ناوگان ایمنی قشم پیوست

ج اردیبهشت 28 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه به گزارش خبرنگار ایرنا، این شناور دارای ۱۲.۵۰ متر طول و ۳.۵۰ متر عرض با قابلیت دریانوردی در آب های کم عمق و ساحلی با ارتفاع موج پایین است و به عنوان نخستین نمونه بومی شناور تندرو آتش نشان (آتشخوار) با تکیه بر توان و تخصص […]
نخستین شناور آتشخوار تندرو کشور به ناوگان ایمنی قشم پیوست

همچنین بخوانید: