حضور فعال سازمان بنادر و دریانوردی در نمایشگاه ایران بهره ور سال ۱۴۰۳

زمان مطالعه: 1 دقیقه

در همین راستا، با توجه به برگزاری نمایشگاه «ایران بهره ور» ، سازمان بنادر و دریانوردی فرصت راغنیمت شمرد و با حضور فعال، توانمندی ها و پروژه های بهره ورانه خود را به نمایش گذاشت.   

در این رویداد جمعی کثیری از شرکت کنندگاه از غرفه سازمان بنادر و دریانوردی بازدید کردند. حسینی معاون منابع انسانی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی ‌و آقایان پیشوایی، محمودی و صادقی از مدیران سازمان ملی بهره وری ایران و یزدانی مدیرکل دفنر مطالعات راهبردی، برنامه، بودجه و تحول اداری از سازمان بنادر و دریانوردی از جمله مقامات و‌مسئولان بازدید کننده از عرفه سازمان بنادر در نمایشگاه بودند.

گفتنی است، سازمان بنادر و دریانوردی تنها دستگاه اجرایی زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی بوده که در این نمایشگاه حضور داشت.

این نمایشگاه با هدف توسعه گفتمان بهره‌وری و ترویج ادبیات مشترک میان ذی‌نفعان این حوزه و‌در محورهای فناوری اطلاعات و ارتباطات، آب و محیط‌ زیست، راه و شهرسازی، صنعت و معدن، انرژی، کشاورزی، سیاست خارجی، فرهنگ، خدمات و… با حضور رئیس سازمان ملی بهره‌وری ایران، جمعی از مسئولان دولتی و ذی‌نفعان حوزه بهره‌وری برگزار شد.

در نمایشگاه «ایران بهره‌ور» دستگاه‌های حاکمیتی و برخی استان‌های کشور، شرکت‌های دانش‌بنیان و نهادهای دیگر دستاوردهای بهره‌وری خود را در محورهای مختلف مأموریتی در معرض دید متخصصان و فعالان حوزه بهره‌وری قرار دادند.

در این نمایشگاه به‌طور کل 83 مجموعه شامل 22 دستگاه اجرایی، 13 استان و 48 شرکت دانش‌بنیان، به ارائه دستاوردهای نوآورانه و بهره‌ورانه خود پرداختند. 

لازم به ذکر است، امکان حضور در نمایشگاه «ایران‌بهره‌ور» پس از بررسی طرح‌ها و درخواست‌های ارسالی و فرایند داوری و ارزیابی به شرکت‌کنندگان اختصاص یافت.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین ویدئوهای دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

۲ نفر در ساحل کنگان غرق شدند

پ خرداد 3 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه   به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سرهنگ حمیدرضا حبیبی  با اشاره به اعلام غرق‌شدگی سه نفر در ساحل بنک کنگان اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدن سه نفر در ساحل شهر بنک شهرستان کنگان، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳ […]
۲ نفر در ساحل کنگان غرق شدند

همچنین بخوانید: