استاندار هرمزگان: عملیات اجرایی بندرگاه جدید لنگه باید زودتر آغاز شود

زمان مطالعه: 1 دقیقه

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، مهدی دوستی در کارگروه توسعه  دریا محور گفت: بندرگاه جدید لنگه با طراحی ویژه در پس کرانه برای ایجاد ارزش افزوده در تولیدات داخلی، به عنوان نخستین بندر نسل سه کشور احداث می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم پایش مستمر طرح‌ها به خصوص در حوزه توسعه دریاپایه، اظهار کرد: در حال حاضر مرکز مانیتورینگ برای مجموع طرح‌های استان هرمزگان در حال راه‌اندازی است که مسئولیت آن به اداره ‌کل صنعت، معدن و تجارت واگذار شده است. 

استاندار هرمزگان در بررسی برنامه جامع تحقق سیاست‌های کلی توسعه دریامحور در حوزه صنعت و معدن و تجارت، تاکید کرد: یکی از زنجیره‌های مرتبط با این حوزه زنجیره اسکراپ است که باید در نزدیکی صنایع فولادی استان جاگذاری شود‌.

دوستی در بررسی طرح‌های پیشنهادی جهاد کشاورزی هرمزگان نیز گفت: برای تعریف طرح‌های حوزه کشاورزی به خصوص احداث پایانه‌های صادراتی ابتدا باید مطالعات بازار انجام شود.

وی همچنین بر لزوم معرفی ظرفیت‌ها و طرح‌های سرمایه گذاری استان‌ هرمزگان از طریق اتاق بازرگانی استان به فعالان اقتصادی کل کشور تاکید کرد.

بازنشر مرین‌پرس به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی

آخرین اخبار دریایی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دلایل و پیامد‌های تعطیلی بندر «ایلات» در رژیم صهیونیستی

پ خرداد 3 , 1403
زمان مطالعه: 1 دقیقه   به گزارش گروه بین‌الملل مانا، با این حال، هر جنگی پیامدهای اقتصاد دارد که آن را تضعیف می‌کند و یا امیدها را برای رشد اقتصادی در آینده افزایش می‌دهد. به عبارت دیگر، طرف متخاصم نمی‌تواند بدون منابع مالی و مادی کافی برای مدت طولانی بجنگد. […]
دلایل و پیامد‌های تعطیلی بندر «ایلات» در رژیم صهیونیستی

همچنین بخوانید: