دبیر اتحادیه مالکان کشتی ایران پس از نشست اخیر هیئت مدیره این اتحادیه تغییر کرد.
به گزارش ماریننیوز، در نشست اخیر هیئت مدیره اتحادیه مالکان کشتی ایران، یحیی ضیاییمهر مهرجردی به عنوان دبیرکل جدید این اتحادیه انتخاب شد.
براساس این گزارش، نشست هیئت مدیره اتحادیه مالکان کشتی ایران روز چهارشنبه 13 شهریور با حضور اعضای هیئت مدیره در سالن اجتماعات این اتحادیه برگزار شد.
از جمله سوابق یحیی ضیایی مهرجردی میتوان دبیری انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته، عضو هیئت مدیره کانون بازنشستگان و موظفین سازمان بنادر و دریانوردی و مشاور ارشد اتحادیه مالکان کشتی ایران را نام برد.
پیش از این علی شریفی دبیری اتحادیه مالکان کشتی ایران را بر عهده داشت.
گفتنی است جلسه هیات مدیره اتحادیه مالکان کشتی در پی استعفای علی شریفی و به درخواست دبیرکل سابق این اتحادیه تشکیل شده بود. شریفی در گفتوگو با ماریننیوز علت استعفای خود را، برنامه تحصیل در خارج از کشور اعلام کرد.
اتحادیه مالکان کشتی ایران به استناد بند ( یک ) ماده 5 قانون اتاق بازرگانی در شهریور ماه سال 84 تحت شماره 184 تاسیس و فعالیت آن رسمیت یافت. این اتحادیه به موجب ماده131 قانون کار جمهوری اسلامی ایران و آئیننامه مصوب دی ماه 1371 هیئت وزیران در تاریخ 15/11/87 به شماره 328/2/3-32 در اداره کل سازمانهای کارگری و کارفرمایی وزارت کار و امور اجتماعی به ثبت رسیده است. این اتحادیه دارای شخصیت حقوقی و مالی مستقل بوده که به صورت صنفی و غیر انتفاعی اداره میشود.
احداث ساختمان ماهی سفید در شهر ساحلی چالوس، علاوه بر هویتسازی و نماد قدردانی از زحمات صیادان شمال کشور در تامین امنیت غذایی میتواند پیامدهای اقتصادی زیادی را در پی داشته باشد
احداث برج نارنج در شهر ساحلی بابلسر علاوه بر ایجاد هویت شهری و نماد گردشگری سلامت شمال کشور، پیامدهای مثبت اقتصادی زیادی در پی خواهد داشت.
امروزه طراحی و ساخت نمادهای شهری نه تنها سبب ایجاد هویت شده و معماری شهر پیرامون آن نماد شکل گرفته بلکه زنجیره اقتصادی بسیار بزرگی از مجموعههای اداری و تجاری، رستورانها و دیگر مراکز تفریحی را نیز شامل میشود. با توجه به اهمیت این موضوع که پیامد آن توسعهیافتگی اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است؛ علی مهدیان، ناصر علیقلی زاده فیروزجایی، عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران و محمد مونسان، عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود، با استفاده از هوش مصنوعی اقدام به نمادسازی شهرهای ساحلی و بندر کردهاند که این نوید داده میشود که این سلسله مطالب به صورت پیوسته در پایگاه خبری مرینپرس منتشر خواهد شد. یادداشت اول به برج مشعل جهت ساخت در پایتخت انرژی ایران، بندر بوشهر، یادداشت دوم به ساختمان لاکپشت جهت احداث در جزیره قشم، یادداشت سوم به استفاده از کشتی غولپیکر از رده خارج به عنوان نماد شهری جزایر هرمز و ابوموسی، یادداشت چهارم به ساختمان مرجان به…